افزوده شدن۶۰ کلاس درس به فضای آموزش استثنایی خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 17 دی 1402 | 09:53 ق.ظ
افزوده شدن۶۰ کلاس درس به فضای آموزش استثنایی خوزستان رئیس اداره استثنایی آموزش و پرورش خوزستان از افزوده شدن حدود ۶۰ کلاس درس استثنایی به فضای فیزیکی آموزشی این حوزه در استان در سال جاری خبر داد. علی ممبینی  با اشاره به وضعیت فضای فیزیکی مدارس استثنایی در استان خوزستان، اظهار کرد: خوشبختانه بسیاری از پروژه‌های فضاهای فیزیکی آموزشی که از سال‌های گذشته در […]

رئیس اداره استثنایی آموزش و پرورش خوزستان از افزوده شدن حدود ۶۰ کلاس درس استثنایی به فضای فیزیکی آموزشی این حوزه در استان در سال جاری خبر داد.

علی ممبینی  با اشاره به وضعیت فضای فیزیکی مدارس استثنایی در استان خوزستان، اظهار کرد: خوشبختانه بسیاری از پروژه‌های فضاهای فیزیکی آموزشی که از سال‌های گذشته در دست احداث بودند، در طول سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری رسیدند.

وی ادامه داد: در حال حاضر فضاهای آموزشی استثنایی در کارون، ناحیه یک اهواز، ناحیه ۴ اهواز و باوی تحویل داده شده‌اند و در حال استفاده هستند و تنها یک مدرسه در آبادان در حال احداث است. البته دو مدرسه ۵ کلاسه در خرمشهر نیز تکمیل شده است که سال آینده مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

رئیس اداره استثنایی آموزش و پرورش خوزستان گفت: در مجموع حدود ۶۰ کلاس درس در سال ۱۴۰۲ به فضاهای موجود در حوزه استثنایی خوزستان افزوده شد.

وی عنوان کرد: صیدون، رامهرمز، دارخوین و هفتکل با کمبود فضای فیزیکی آموزش استثنایی مواجه هستند که البته خیرین در این خصوص اقدام کرده‌اند اما در کل نسبت به گذشته، وضعیت فضای فیزیکی بسیار بهبود یافته است.

ممبینی گفت: در حال حاضر بیش از ۴ هزار دانش‌آموز استثنایی خوزستانی در حال تحصیل هستند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار