مدیران شهرداری با تدابیر لازم باید به فکر در آمدزایی باشند

تاریخ انتشار: چهارشنبه 20 دی 1402 | 11:24 ق.ظ
مدیران شهرداری با تدابیر لازم باید به فکر در آمدزایی باشند شهردار آبادان: بیش از ۶۰ درصد بودجه سازمان‌ها در راستای اقدامات خدماتی و عمرانی پیش بینی شود / با برنامه ریزی و تدابیر لازم پرسنل شهرداری آبادان حقوق معوقه ندارند / تدابیر لازم جهت پرداخت حقوق و مزایا و عیدی پرسنل شهرداری آبادان پیش بینی شده است کاوه‌پور با بیان اینکه باید بیش از ۶۰ […]

شهردار آبادان:

بیش از ۶۰ درصد بودجه سازمان‌ها در راستای اقدامات خدماتی و عمرانی پیش بینی شود / با برنامه ریزی و تدابیر لازم پرسنل شهرداری آبادان حقوق معوقه ندارند / تدابیر لازم جهت پرداخت حقوق و مزایا و عیدی پرسنل شهرداری آبادان پیش بینی شده است

کاوه‌پور با بیان اینکه باید بیش از ۶۰ درصد بودجه سازمان‌های شهرداری آبادان در راستای اقدامات خدماتی و عمرانی پیش بینی شود، گفت: مدیران سازمان‌ها با تدابیر لازم و برنامه ریزی دقیق باید به فکر در آمدزایی باشند.

 «یاسین کاوه‌پور» در نشست برنامه‌ریزی بودجه سازمان‌های تابعه شهرداری آبادان، که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد، اظهار کرد: بیش از ۶۰ درصد بودجه سازمان‌های شهرداری آبادان باید در راستای اقدامات خدماتی و عمرانی پیش بینی شود.

شهردار آبادان، با بیان اینکه سازمان‌های شهرداری باید دیدگاه اخذ کمک‌های مالی از شهرداری مرکزی را اصلاح کنند، افزود: این درست است که درآمدهای شهرداری مرتبا در حال نوسان است اما مدیران باید کار مدیریتی کنند و بودجه خود را به گونه ایی در نظر بگیرند که برای پرداخت حقوق پرسنل زیر مجموعه خود نیازی به کمک های مالی شهرداری مرکزی نداشته باشند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه امروز با برنامه ریزی و تدابیر لازم و همچنین علیرغم تمامی مشکلات پرسنل شهرداری آبادان حقوق معوقه ندارند و این در خالی است که بسیاری از شهرداری ها همچنان در پرداخت حقوق پرسنل خود با مشکل مواجه هستند و پرسنل آنها حقوق معوقه دارند.

کاوه‌پور بر ضرورت برنامه ریزی و پیش بینی تدابیر لازم به منظور اجرای برنامه های جاری سازمان‌های شهرداری آبادان تاکید کرد و ابراز داشت: مدیران باید در این زمینه پیش بینی های لازم را داشته باشند.

وی بیان کرد: انتظار کمک مالی برخی از سازمان‌ها که توانایی کسب درآمد را دارند به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

شهردار آبادان، از پیش بینی و انجام تدابیر لازم به منظور پرداخت حقوق و مزایا و عیدی پرسنل شهرداری آبادان خبر داد و تاکید کرد: برای این مهم از ماه‌ها قبل برنامه ریزی کردیم و تدابیر لازم را مد نظر قرار دادیم تا در موعد مقرر بتوانیم حقوق و مزایا و عیدی پرسنل را بدهیم و این یعنی کار مدیریتی.

وی تاکید کرد: مدیران سازمان‌ها با تدابیر لازم و برنامه ریزی دقیق باید به فکر در آمدزایی باشند و این نیز به هیچ‌ عنوان پذیرفتنی نیست که سازمانی بگوید ما درآمد نداریم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار