آلودگی هوا ۱۵۰۰ بیمار تنگی نفس را به مراکز درمانی اهواز کشاند

تاریخ انتشار: یکشنبه 24 دی 1402 | 11:41 ق.ظ
آلودگی هوا ۱۵۰۰ بیمار تنگی نفس را به مراکز درمانی اهواز کشاند معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: یک‌هزار و ۵۰۰ نفر طی ۴۸ ساعت گذشته به دلیل شدت آلایندگی هوا با علائم تنگی نفس به مراکز درمانی اهواز مراجعه کردند.

میثم معزی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمامی بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی در آماده‌باش کامل برای ارائه خدمات به بیماران دچار تنگی نفس هستند.

وی علائم سرفه و تنگی نفس را از جمله علائم اغلب افراد مراجعه کننده به مراکز درمانی عنوان کرد و گفت: بسیاری از این بیماران نیز سابقه بیماری قلبی و عروقی داشتند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه در روزهای عادی به صورت میانگین ۵۰۰ مراجعه کننده تنگی نفس به مراکز درمانی استان ثبت می‌شود، خاطرنشان کرد: طی ۲ روز گذشته این آمار بیش از ۲۰ درصد افزایش داشته است.

وی بیان کرد: یک‌هزار و ۵۰۰ نفر طی ۴۸ ساعت گذشته به دلیل شدت آلایندگی هوا با علائم تنگی نفس به مراکز درمانی اهواز مراجعه کردند.

معزی اضافه کرد: افرادی که دچار بیماری‌های قلبی، عروقی و تنفسی هستند در شرایطی که هوا آلوده است در فضای باز تردد نکنند و در صورت درد و یا سوزش قفسه سینه به بیمارستان مراجعه کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار