صدور سند مالکیت برای تالاب های خوزستان

تاریخ انتشار: سه شنبه 3 بهمن 1402 | 08:38 ق.ظ
صدور سند مالکیت برای تالاب های خوزستان رئیس کل دادگستری خوزستان: اسناد مالکیت تالاب‌های استان در آینده نزدیک صادر می‌شود

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: در راستای حفاظت و صیانت از عرصه‌های ملی و انفال و جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال، دستورات و اقدامات لازم برای صدور سند مالکیت تالاب‌های استان خوزستان به نام دولت جمهوری اسلامی ایران انجام شده است.

دکتر علی دهقانی افزود: به موجب قوانین و مقررات مربوط به ملی شدن اراضی جنگلی، بیشه‌زار‌ها و مراتع و تالاب‌ها، انهار طبیعی و مسیل‌هایی که در محدوده این منابع قرار دارند، جزو ملی و در مالکیت دولت جمهوری اسلامی هستند.

وی ادامه داد:  با اقدامات انجام شده توسط اداره ثبت اسناد و املاک استان بزودی سند مالکیت ۶ تالاب در استان خوزستان صادر می‌شود.

دکتر دهقانی بیان کرد: تعیین حد و مرز اراضی ملی و منابع طبیعی و صدور سند مالکیت یکی از اولویت‌هایی است که در شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان دنبال می‌کنیم.

وی اظهار داشت:  با تلاش شبانه‌روزی همکاران در اداره کل ثبت اسناد و مالکیت استان تاکنون تالاب‌های شادگان، هورالعظیم، بندون و شیم بار حدنگاری شده و سند تفکیکی آنان به مساحت ۳۸۶ هزار هکتار به زودی صادر خواهد شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار