توزیع ۴۲۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز بین مددجویان خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 4 بهمن 1402 | 08:34 ق.ظ
توزیع ۴۲۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز بین مددجویان خوزستان معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خوزستان: به مناسبت ایام رجب این نهاد با مشارکت خیران تاکنون در چند برنامه اقدام به تهیه و توزیع گوشت قرمز میان مددجویان کرده است.

محمدرضا علی‌پور خدادادی گفت : با مشارکت مرکز نیکوکاری سمت خدا و همکاری برنامه تلویزیونی به سمت خدا تعداد ۴ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز بین خانواده‌های نیازمند استان توزیع شد.

علی‌پور خدادادی اظهار کرد: برنامه توزیع گوشت در بین خانواده‌های مددجو در راستای کمک به معیشت خانواده مددجویان کمیته امداد و با کمک خیران و نهاد‌های حمایتی انجام می‌گیرد.

وی تاکید کرد: روند حمایت معیشتی از مددجویان این نهاد تا پایان سال با همکاری و مشارکت نهاد‌ها و خیرین ادامه خواهد داشت و ما از مردم خیر و نیکوکار برای مشارکت در این امر نیکوکارانه دعوت می‌کنیم.

در سال جاری تاکنون ارزش نذوراتی که مردم خیر و نیکوکار خوزستان در مناسب‌های مختلف به ویژه عید قربان به کمیته امداد تحویل دادند، ۴۵ میلیارد تومان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان با اشاره به اینکه همه نذورات نقدی و غیر نقدی تحویل دام زنده یا گوشت قربانی در سراسر خوزستان طبق نیت خیران و نیازسنجی مددکاران توزیع می‌شود.

وی از همراهی و همیاری مردم در کمک به نیازمندان تقدیر و از خیران و مردم نیکوکار خوزستان برای پیوستن به این طرح خداپسندانه دعوت کرد و گفت: کد دستوری #۰۶۱*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۵۷۵ نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت برای دریافت کمک‌های مردمی در طرح پیش‌بینی شده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار