تبلور خودباوری صنعت نیشکر با تولید ۴۲۰ هزار تُن شکر در آستانه دهه مبارک فجر / صنعت نیشکر؛ تجلّی شعار «ما می‌توانیم»

تاریخ انتشار: شنبه 14 بهمن 1402 | 08:47 ق.ظ
تبلور خودباوری صنعت نیشکر با تولید ۴۲۰ هزار تُن شکر در آستانه دهه مبارک فجر / صنعت نیشکر؛ تجلّی شعار «ما می‌توانیم» نشست ستاد برگزاری دهه فجر شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، چهارشنبه (۱۱ بهمن‌ماه) با موضوع تبیین دستاوردهای صنعت نیشکر در آستانه چهل و پنجمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات برگزار شد.

تبیین دستاوردهای صنعت نیشکر و زمینه‌سازی برای حضور پُرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات اسفندماه از محورهای سخنان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر در این مراسم بود. 

دکتر عبدعلی ناصری در آستانه چهل و پنجمین بهار انقلاب به دستاوردهای صنعت نیشکر اشاره کرد و این صنعت را تجلّی عینی شعار «ما می‌توانیم» برشمرد که در طول فعالیتش با بهره‌گیری از توان داخلی پیشرفت‌های شگرفی در حوزه کشاورزی و صنعتی ایران رقم زده و کشور را در مسیر خودکفایی قرار داده است.

وی در ادامه به تشریح دستاوردهای این شرکت پرداخت و اعلام کرد، در سال زراعی جاری تولید شکر نسبت به سال گذشته بیش از ۵۰ درصد افزایش می‌یابد و رشد تولید محقّق می‌شود.

جهاد کارکنان، مدیریت کارآمد و حمایت مسئولین سه مؤلفه‌ای است که مدیرعامل توسعه نیشکر به‌عنوان عواملی برای تحقّق شعار سال برشمرد و بیان کرد که تاکنون بیش از ۴۲۰ هزار تُن شکر در واحدهای هشت‌گانه تولید شده و این رقم در پایان سال زراعی به بیش از ۶۳۰ هزار تُن خواهد رسید.

امتداد حماسه‌آفرینی نیشکری‌ها در عرصه انتخابات

حماسه‌آفرینی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و مشارکت گسترده در انتخابات اسفندماه از دیگر محورهای سخنان مدیرعامل توسعه نیشکر در این نشست بود که به آن اشاره کرد و گفت، همان‌گونه که تلاشگران توسعه نیشکر در تولید شکر حماسه‌آفرین هستند در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات اسفندماه امسال نیز با حضور پرنشاط و پُرشور خود حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد.

دکتر عبدعلی ناصری حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای را نمایش اقتدار نظام و حمایت از دستاوردهای آن دانست و بیان کرد که این حضور لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی است که انتخابات را عرصه نمایش واقعی مردم‌سالاری دینی و اعلام وفاداری به آرمان‌های بنیان‌گذار فقید نظام اسلامی می‌دانند.

گفتنی است، در نشست ستاد برگزاری دهه فجر  شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، معاون سازماندهی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان خوزستان، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر، ائمه جماعات و جمعی از مدیران و معاونین نیشکری حضور یافتند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار