جذب ۲۶ هزار سوادآموز ‌در خوزستان

تاریخ انتشار: دوشنبه 14 اسفند 1402 | 09:10 ق.ظ
جذب ۲۶ هزار سوادآموز ‌در خوزستان معاون نهضت سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از جذب ۲۶ هزار سوادآموز خوزستانی خبر داد. اردشیر شریف‌زاده ، با اشاره به یکی از برنامه‌های نهضت سوادآموزی، اظهار کرد: امسال در سراسر استان برنامه کتابخوانی برای سوادآموزان برگزار می‌شود. وی ادامه داد: امسال جذب سوادآموزان تا ۳۰ بهمن تمدید شد و نزدیک به ۷۵ درصد […]

معاون نهضت سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از جذب ۲۶ هزار سوادآموز خوزستانی خبر داد.

اردشیر شریف‌زاده ، با اشاره به یکی از برنامه‌های نهضت سوادآموزی، اظهار کرد: امسال در سراسر استان برنامه کتابخوانی برای سوادآموزان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: امسال جذب سوادآموزان تا ۳۰ بهمن تمدید شد و نزدیک به ۷۵ درصد شهرستان‌ها عملکرد خوبی در حوزه سوادآموزی و جذب سوادآموز داشتند و تاکنون حدود ۲۶ هزار سوادآموز جذب شده است.

معاون نهضت سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان در خصوص پرداختی‌های این حوزه، گفت: در بحث اسناد پرداختی تاکنون یک مرحله پرداخت انجام شده و به‌روز شده است و هیچ‌گونه طلبی در این حوزه وجود ندارد.

شریف‌زاده با اشاره به فعالیت استان در تالیف کتب درسی نهضت سوادآموزی، عنوان کرد: استان خوزستان امسال در تالیف کتب جدید سوادآموزی جزو سه استان برتر کشور قرار گرفت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار