دستگیری اعضای باند قاچاق سلاح در اهواز

تاریخ انتشار: پنجشنبه 1 مهر 1400 | 19:02 ب.ظ
دستگیری اعضای باند قاچاق سلاح در اهواز فرمانده انتظامی خوزستان از شناسایی و دستگیری اعضای باند قاچاق سلاح در اهواز خبر داد. سردار سید محمد صالحی اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و تداوم اجرای طرح‌های جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز و برخورد قاطعانه با قاچاقچیان، ماموران پلیس امنیت عمومی خوزستان با اشرافیت و رصد اطلاعاتی اعضای باند قاچاق سلاح و […]

فرمانده انتظامی خوزستان از شناسایی و دستگیری اعضای باند قاچاق سلاح در اهواز خبر داد.

سردار سید محمد صالحی اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و تداوم اجرای طرح‌های جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز و برخورد قاطعانه با قاچاقچیان، ماموران پلیس امنیت عمومی خوزستان با اشرافیت و رصد اطلاعاتی اعضای باند قاچاق سلاح و مهمات را در شهرستان اهواز شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با رصد دقیق اطلاعاتی، دو نفر از عناصر اصلی قاچاق سلاح و مهمات را در شهرستان اهواز شناسایی و در عملیاتی در مخفیگاه‌شان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه و خودروی متهمان، هشت قبضه سلاح جنگی کلاشینکف و ۵۰ عدد فشنگ کلت کشف شد.

سردار صالحی با بیان اینکه در این ارتباط دو عضو اصلی باند دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف شد، افزود: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با فرد و یا افرادی که قصد خدشه‌دار کردن آن را داشته باشند، با اقتدار برخورد خواهیم کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار