حجم خسارت زلزله اندیکا بسیار بالاست

تاریخ انتشار: شنبه 17 مهر 1400 | 09:27 ق.ظ
حجم خسارت زلزله اندیکا بسیار بالاست نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی” با بیان اطلاع‌رسانی جامع، گفت: حجم خسارت بسیار بالاست، مسکن مردم بسیار آسیب دیده است و تقریباً هر مکانی که قابل سکونت بوده تخریب شده است. نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ارزیابی‌ها هنوز کامل نیست اما […]

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی” با بیان اطلاع‌رسانی جامع، گفت: حجم خسارت بسیار بالاست، مسکن مردم بسیار آسیب دیده است و تقریباً هر مکانی که قابل سکونت بوده تخریب شده است.
نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ارزیابی‌ها هنوز کامل نیست اما میزان خسارتی که به اماکن مسکونی، راه‌ها، باغات و مراکز کسب‌وکار و احشام، آموزشی و بهداشتی وارد شده است قابل توجه است.
وی یادآور شد: بضاعت مردم شهرستان محروم اندیکا بسیار اندک است و در حادثه زلزله متأسفانه هرآنچه داشتند مورد خسارت واقع شد. انتظار می‌رود مدیران محترم استان و کشور نسبت به این مهم و جبران خسارت واردشده به مردم اهتمام لازم را داشته باشند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار