کاشت یک هزار نهال به نیابت از هر شهید در خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 12 دی 1400 | 10:58 ق.ظ
کاشت یک هزار نهال به نیابت از هر شهید در خوزستان مقرر شد با ۱۵ دهیار منطقه خسرج تفاهم نامه‌ای منعقد شود تا برنامه نهالکاری پیگیری شود و تداوم یابد.

معاون فنی  اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گفت: همزمان با پویش سراسری نهالکاری کشور با حضور مردم، جوامع محلی، مقامات شهرستانی و مدیرکل دفتر امور بیابان سازمان جنگل‌ها مراتع و آبخیزداری کشور در منطقه خسرج شهرستان حمیدیه نهال کاشته شد.

 سید حمید میرعلایی افزود: پویش نهالکاری در خوزستان آغاز شد و امیدواریم که این برنامه تداوم داشته باشد.

وی اضافه کرد: این برنامه در چند شهرستان استان خوزستان نیز انجام و مقرر شد با ۱۵ دهیار منطقه خسرج تفاهم نامه‌ای منعقد شود تا برنامه نهالکاری پیگیری شود و تداوم یابد.

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان ادامه داد: مقرر شد تامین نهال و ابزار مورد نیاز را منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان انجام دهد و ان شاء الله نهالکاری، مراقبت و تداوم را دهیاران و مردم محلی انجام دهند.

وی گفت: منطقه خسرج سال‌های گذشته دارای شنزار‌های بحرانی ربوده که تاسیسات نفتی، مردم، زمین‌های کشاورزی، کانال‌های آبی در این مورد آسیب دیدند و با عملیات مالچ پاشی، نهالکاری و تثبیت، مراقبت و نگهداری، امروز شاهد جنگل بسیار زیبایی هستیم.

 

میرعلایی افزود: مقرر شد به نیت هر شهید یک هزار اصله نهال در این منطقه و مناطق دیگر خوزستان کاشته شود و امیدواریم برنامه نهالکاری تداوم داشته باشد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار