توزیع خرمای مضافتی طرح تنظیم بازار به مناسبت ماه مبارک رمضان

تاریخ انتشار: سه شنبه 23 فروردین 1401 | 09:58 ق.ظ
توزیع خرمای مضافتی طرح تنظیم بازار به مناسبت ماه مبارک رمضان سرپرست معاونت امور فنی و بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از توزیع خرمای مضافتی طرح تنظیم بازار به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

 عباسعلی ارفع با اشاره به خرید و توزیع محصول خرمای مضافتی به مناسبت ماه مبارک رمضان توسط سازمان مرکزی تعاون روستایی گفت: به منظور رضایتمندی تولیدکنندگان و مصرف کنندگان این سازمان خرید محصولات از کشاورزان، ذخیره‌سازی و عرضه این محصول به مصرف کنندگان نهایی را از طریق شبکه گسترده شرکت‌های تعاونی‌های روستایی و کشاورزی و تشکل‌های بخش کشاورزی با مدیریتی متمرکز آغاز کرده است.

وی افزود: در راستای اجرای سیاست‌های تنظیم بازار محصولات کشاورزی و ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا به مناسبت ماه مبارک رمضان و افزایش مصرف این محصول، محصول خرما از روز چهارشنبه ۱۷ فروردین زیر قیمت بازار عرضه می‌شود.

به گفته سرپرست معاونت امور فنی و بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، محصول خرما در جعبه‌های ۶۵۰ گرمی با قیمت ۳۱ هزار تومان، ۷۰۰ گرمی با قیمت ۳۵ هزار تومان و ۸۰۰ گرمی با قیمت ۳۷ هزار تومان عرضه می‌شود.

ارفع تصریح کرد: نوع خرمای خریداری شده مضافتی درجه یک بوده و با توجه به ذخیره سازی مناسب خرما در سردخانه‌ها کمبودی در عرضه وجود ندارد.

سرپرست معاونت امور فنی و بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران بیان کرد: توزیع این خرما در پایتخت از طریق غرفه در نظر گرفته شده واقع در ساختمان سازمان مرکزی تعاون روستایی، ۱۳ غرفه مستقر در ایستگاه‌های مترو و همچنین پلتفرم‌های هوشمند (به صورت تحویل درب منازل) انجام می‌شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار