رصد تاکسی‌های اهواز اسقاطی هستند

تاریخ انتشار: یکشنبه 24 مهر 1401 | 09:30 ق.ظ
رصد تاکسی‌های اهواز اسقاطی هستند سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اهواز با اشاره به کمبود شدید تاکسی، گفت: ۸۸ درصد تاکسی‌های اهواز بالای ۱۰ سال عمر دارند، فرسوده هستند و باید اسقاط شوند. امیر صفی‌خانی، با بیان اینکه خودروی زرد با پلاک ت، به عنوان تاکسی مشخص شده است، اظهار کرد: در کلانشهر اهواز یک هزار و […]

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اهواز با اشاره به کمبود شدید تاکسی، گفت: ۸۸ درصد تاکسی‌های اهواز بالای ۱۰ سال عمر دارند، فرسوده هستند و باید اسقاط شوند.

امیر صفی‌خانی، با بیان اینکه خودروی زرد با پلاک ت، به عنوان تاکسی مشخص شده است، اظهار کرد: در کلانشهر اهواز یک هزار و ۹۴۵ تاکسی اسمی وجود دارد که ۷۳ خودرو از این تعداد، ون هستند. حدود ۲ هزار و ۵۰۰ خودروی خط‌دار نیز برای جابه‌جایی مسافر سامان‌دهی شده‌اند که چنین شیوه‌ای تنها در اهواز وجود دارد.

وی افزود: در حالت استاندارد باید در اهواز ۱۰ هزار تاکسی وجود داشته باشد و این در حالی است که ۸۸ درصد تاکسی‌های اهواز بالای ۱۰ سال عمر دارند، فرسوده هستند و باید اسقاط شوند.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اهواز گفت: روزانه ۲ میلیون سفر در شهر اهواز انجام می‌شود که تعدادی از این سفرها باید توسط ناوگان حمل و نقل از جمله مترو و اتوبوس انجام شود اما با توجه به تکمیل نشدن پروژه مترو و کمبود شدید اتوبوس، مردم باید توسط تاکسی جابه‌جا شوند که در چنین وضعیتی، مسافران توسط خودروهای شخصی یا خودروهای سامان‌دهی شده یا خودروهای شخصی جابه‌جا می‌شوند.

صفی‌خانی بیان کرد: مساله حمل و نقل عمومی با زندگی و رفاه مردم در ارتباط است بنابراین باید این مساله مهم حل شود. حل این مسائل تنها از عهده سازمان تاکسیرانی برنمی‌آید و تولیدکنندگان تاکسی باید وضعیت اهواز را ویژه ببینند. بانک‌های خوزستان نیز باید با اختصاص وام به رانندگان، شرایط خرید خودرو را تسهیل کند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار