اجرای طرح پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی در اهواز

تاریخ انتشار: شنبه 3 دی 1401 | 09:57 ق.ظ
اجرای طرح پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی در اهواز سرپرست سازمان تاکسیرانی اهواز از اجرای طرح پرداخت الکترونیکی و برخط کرایه تاکسی در این کلانشهر خبر داد.

امیر صفی خانی گفت: باتوجه به پیگیری‌های شهرداری اهواز، سازمان تاکسیرانی و معاونت حمل و نقل شهرداری انجام شده است، طرح پرداخت الکترونیکی و برخط کرایه تاکسیرا به صورت آزمایشی در ۲ خط به زودی آغاز می‌شود.

وی افزود: با اجرای این طرح دغدغه عمده مسافر و رانندگان در زمینه پرداخت و دریافت کرایه رفع خواهد شد، به این صورت که مسافران با استفاده از تلفن همراه و از طریق QR کد‌های نصب شده جلوی داشبورد و صندلی‌های عقب تاکسی، می‌توانند نسبت به پرداخت هزینه بدون کم و کاست و تضییع حق خود و رانندگان اقدام کنند.

صفی خانی می‌گوید: در سنوات قبل یک دستگاه پوز بانکی در جلوی داشبورد نصب می‌کردند و با کارت‌های بانکی پرداخت کرایه انجام می‌شد، اما درحال حاضر به منظور جلوگیری از تحمیل هزینه به راننده تاکسی، پرداخت با استفاده از QR کد را به عنوان ساده‌ترین روش در دنیا و کشور را در اهواز اجرا می‌کنیم.

سرپرست سازمان تاکسیرانی اهواز با بیان اینکه استفاده از این روش در تهران و برخی دیگر از کلانشهر‌ها آغاز شده است، ادامه داد: با اسکن این QR کد که نرخ تاکسی بدون هیچگونه تغییری بر اساس مسیر مثلا بلوار شهید فهمیده به کوی سعدی، گلستان و … به صورت برخط مشخص است، امکان پرداخت کرایه فراهم خواهد شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار