شهرک‌های صنعتی خوزستان محلی مناسب برای سرمایه‌گذاری تجار عراقی است

تاریخ انتشار: چهارشنبه 21 دی 1401 | 11:13 ق.ظ
شهرک‌های صنعتی خوزستان محلی مناسب برای سرمایه‌گذاری تجار عراقی است مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: شهرک‌های صنعتی استان محل بسیار مناسبی جهت سرمایه‌گذاری فعالان اقتصادی کشور عراق هستند. علی مهدی پور، با اشاره به دیدار با هیات تجاری استان ذی قار شهر ناصریه کشور عراق اظهار کرد: باید میان تولیدکنندگان استان خوزستان و فعالان بخش خصوصی کشور عراق به بهترین شکل و بیشترین حالت […]

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: شهرک‌های صنعتی استان محل بسیار مناسبی جهت سرمایه‌گذاری فعالان اقتصادی کشور عراق هستند.

علی مهدی پور، با اشاره به دیدار با هیات تجاری استان ذی قار شهر ناصریه کشور عراق اظهار کرد: باید میان تولیدکنندگان استان خوزستان و فعالان بخش خصوصی کشور عراق به بهترین شکل و بیشترین حالت ارتباطات تجاری شکل بگیرد.

وی افزود: واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان با برقراری ارتباط تنگاتنگ و معرفی توانمندی‌های خود به فعالان بخش خصوصی کشور دوست و همسایه عراق، می‌توانند به رشد شاخص‌های اقتصادی کشور به ویژه استان خوزستان کمک شایانی کنند.

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: با توجه به وجود چندین مرز خاکی و آبی، صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، فرصت‌های بزرگ کشاورزی و صنایع فولاد در خوزستان که از مهمترین ظرفیت‌های تجاری استان هستند، شهرک‌های صنعتی محل بسیار مناسبی در جهت سرمایه‌گذاری فعالان اقتصادی کشور عراق است.

مهدی پور ادامه داد: در استان خوزستان واحدهای تولیدی بسیار توانمندی در حال فعالیت هستند که باید با ارائه این توانمندی‌ها نسبت به جذب سرمایه‌گذاران عراقی اقدام کرد و این کار زمینه‌ساز رشد و توسعه اقتصادی استان و کشور و همچنین حل مشکل اشتغال خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به تقویت دیپلماسی اقتصادی با کشور عراق با محوریت رشد تولیدات خاص در خوزستان خاطرنشان کرد: کالاهای متعدد و با کیفیتی در استان خوزستان تولید می‌شود که می‌تواند نیازمندی‌های کشور عراق به آن محصولات را برطرف کند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار