مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان خبر داد ؛

بیش از ۱۰۰۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی برای شهرک صنعتی ماهشهر

تاریخ انتشار: شنبه 30 اردیبهشت 1402 | 10:06 ق.ظ
بیش از ۱۰۰۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی برای شهرک صنعتی ماهشهر 🔹از سال گذشته و طی سال جاری بیش از یک صد میلیارد تومان پروژه های عمرانی برای شهرک صنعتی ماهشهر تخصیص داده شده است که شکل ظاهری شهرک را متحول خواهد کرد. 🔹علی مهدی پور ؛ با حضور در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرک صنعتی ماهشهر و دیدار با فریدون بندری؛ فرماندار ماهشهر، حبیب […]

🔹از سال گذشته و طی سال جاری بیش از یک صد میلیارد تومان پروژه های عمرانی برای شهرک صنعتی ماهشهر تخصیص داده شده است که شکل ظاهری شهرک را متحول خواهد کرد.

🔹علی مهدی پور ؛ با حضور در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرک صنعتی ماهشهر و دیدار با فریدون بندری؛ فرماندار ماهشهر، حبیب آقاجری ؛ نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی و همچنین اعضای شرکت خدماتی شهرک صنعتی ماهشهر اظهار داشت: در شهرک های صنعتی خوزستان ٣ پروژه بالای ۵۰۰ میلیارد ریال در دست اقدام است که دو تای آن در اهواز و یکی هم را در ماهشهر اجرا خواهد شد.

🔹مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان در ادامه افزود: این پروژه یکی از پروژه های بسیار خوب شهرک های صنعتی است که تأثیر زیادی روی شکل ظاهری شهرک خواهد داشت.

🔹وی در ادامه به پروژه های در حال اجرای شهرک صنعتی ماهشهر اشاره کرد و گفت: پروژه تصفیه خانه از جمله پروژه های در دست اجراست که اعتباری حدود ۳۰۰ میلیارد ریال را به خود اختصاص داده است.

🔹مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان در ادامه به بزرگترین پروژه اشاره کرد و گفت: پروژه تکمیلی شبکه فاضلاب و تکمیلی خیابان سازی شهرک به زودی اجرایی خواهد شد که برآورد آن نزدیک به ۶۵ میلیارد تومان خواهد بود.

🔹وی در ادامه به تأمین آب مورد نیاز شهرک اشاره کرد و گفت: اگر آب شهرک تأمین شود شرکت شهرک ها متعهد خواهد بود که هزینه اجرای پروژه را پرداخت نماید.

🔹علی مهدی پور در خاتمه از فرماندار و نماینده ی مردم این شهر خواست تا موضوع تأمین آب شهرک صنعتی ماهشهر را با جدیت پیگیری نمایند.

🔹بر اساس این گزارش فرماندار ماهشهر با بیان اینکه یکی از مسائل و مشکلات بسیار مهم برای واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی ماهشهر تأمین آب است گفت: تأمین آب از طریق آبفا شهرستان و اجرای خط جداگانه برای شهرک صنعتی توسط شرکت شهرک های صنعتی خوزستان می تواند مشکل تأمین آب شهرک را حل کند.

🔹فریدون بندری در ادامه با اشاره به ضرورت تأمین آب شهرک صنعتی خاطر نشان کرد: علاوه بر تأمین آب شهرک احداث تصفیه خانه صنعتی در شهرک صنعتی باید با جدیت ادامه پیدا کند.

🔹این گزارش می افزاید نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنان کوتاهی گفت: مشکل تأمین آب برای شهرک صنعتی یک مشکل کاملاً جدیست که باید در کمترین زمان ممکن مرتفع شود.

🔹حبیب آقاجری در ادامه با طرح این سئوال که چرا باید شهرک صنعتی مشکل آب داشته باشد به ضرورت مرتفع نمودن مشکلات صنعتگران و سرمایه گذاران اشاره کرد و گفت: نباید اجازه داد زمان حل مشکلات برای صنعتگران و سرمایه گذاران طولانی شود.

🔹وی در خاتمه سخنان خود تاکید کرد: اگر لازم باشد مشکل تأمین آب شهرک صنعتی را در سطح وزارت خانه پیگیری خواهیم کرد.

🔹لازم به ذکر است علی مهدی پور ؛ مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان ضمن نشست جداگانه با اعضای شرکت خدماتی شهرک صنعتی ماهشهر ، از روند اجرای پروژه تصفیه خانه این شهرک بازدید بعمل آورد .


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار