آخرین رایزنی خوزستانی ها برای حمایت از حجتی/ آیا الباجی تا آخر در صف کشاورزان خواهد ایستاد؟

کشاورزنیوز
تاریخ انتشار: جمعه 7 دی 1397 | 14:29 ب.ظ
آخرین رایزنی خوزستانی ها برای حمایت از حجتی/ آیا الباجی تا آخر در صف کشاورزان خواهد ایستاد؟ کشاورزنیوز

آخرین رایزنی خوزستانی ها برای حمایت از حجتی؛

آیا الباجی تا آخر در صف کشاورزان خواهد ایستاد؟

 

منابع موثقی از درون سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از رایزنی های گسترده چنگلوایی با الباجی نماینده مردم اهواز و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شواری اسلامی برای باز پس گیری امضای استیضاح او علیه وزیر جهاد کشاورزی خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کشاورزنیوز،این منابع موثق گفتند، این رایزنی ها تا صبح امروز جمعه به نتیجه نرسیده و الباجی حاضر نشده از صف حمایت از جامعه کشاورزان جدا و به اردوی موافقان حجتی وزیر جهاد کشاورزی بپیوندند.

 

لازم به ذکر است؛ طبق اخبار رسیده از مجلس شورای اسلامی هرچند ورود غیر متعارف لاریجانی رئیس مجلس در حمایت از حجتی در ظاهر به باز پس گیری عده ای از امضاها منجر شده، اما به احتمال زیاد حتی کسانی که امضای خود را پس گرفتند در رای گیری مخفی به عزل حجتی رای خواهند داد.

بر اساس این گزارش؛ وضعیت و مشکلات کشاورزی خوزستان نارضایتی گسترده ای از جامعه ی کشاورزی را در پی داشته است که حمایت تمام قد هر نماینده ای از حجتی عجیب و قابل تامل بنظر خواهد رسید.

گفتنی است ؛عدم اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی و تعیین نرخ پایین خرید تضمینی گندم، ممنوعیت صادرات محصولات کشاورزی مازاد، عدم اجرای قوانین برنامه پنج ساله ششم و بودجه سنواتی در بخش کشاورزی و همچنین عدم اجرای احکام برنامه ششم در مورد بخشودگی سود و کارمزد و جرایم وام‌های دریافتی کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیر مترقبه و امهال اصل وام کشاورزان از محورهای استیضاح وزیر جهاد کشاورزی است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار