حمل بیش از ۲ میلیون تن محصول کشاورزی از خوزستان به سراسر کشور

تاریخ انتشار: چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 | 10:49 ق.ظ
حمل بیش از ۲ میلیون تن محصول کشاورزی از خوزستان به سراسر کشور معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از جابه‌ جایی بیش از ۲ میلیون تن محصولات کشاورزی از استان به سراسر کشور از ابتدای سال تاکنون خبر داد. فواد غزی‌علی اظهار کرد: از ۲۱ فروردین‌ماه تاکنون ۲ میلیون و ۱۶ هزار و ۲۷۹ تن محصولات کشاورزی توسط ۹۴ هزار و […]
معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از جابه‌ جایی بیش از ۲ میلیون تن محصولات کشاورزی از استان به سراسر کشور از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

فواد غزی‌علی اظهار کرد: از ۲۱ فروردین‌ماه تاکنون ۲ میلیون و ۱۶ هزار و ۲۷۹ تن محصولات کشاورزی توسط ۹۴ هزار و ۲۲۱ کامیون از استان خوزستان به سراسر کشور حمل شده است.

وی افزود: از این میزان، بیش از یک میلیون و ۶۸۸ هزار تن گندم، ذرت، کنجاله، شکر، تره بار و سبزی توسط ۷۸ هزار و ۵۶۴ کامیون جابه‌جا شده است.

 معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به اهمیت حمل محصول چغندرقند استان، تصریح کرد: با توجه به اینکه در فصل برداشت چغندرقند قرار داریم، تاکنون ۳۲۷ هزار و ۷۶۴ تن چغندرقند توسط ۱۵ هزار و ۶۵۷ کامیون جابه‌جا شده است و روند بارگیری این محصول فسادپذیر همچنان ادامه دارد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار