با اعتبار ۲۰۰ یا ۳۰۰ میلیاردی می توان سه تا چهار ماهه تنش آبی روستاهای خوزستان را برطرف کرد

تاریخ انتشار: سه شنبه 29 تیر 1400 | 09:52 ق.ظ
با اعتبار ۲۰۰ یا ۳۰۰ میلیاردی می توان سه تا چهار ماهه تنش آبی روستاهای خوزستان را برطرف کرد رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: به نظر می‌آید می‌توان با اعتبار ۲۰۰ یا ۳۰۰ میلیاردی که بخشی از آن را ما پرداخت می‌کنیم، مشکل روستاهایی که دارای تنش آبی هستند را حل کرد. به گزارش کشاورزی پرس، محمد مخبردزفولی امروز (۲۸ تیرماه) در حاشیه بازدید از تصفیه‌خانه آب شهدای هویزه، اظهار کرد: در دو […]

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: به نظر می‌آید می‌توان با اعتبار ۲۰۰ یا ۳۰۰ میلیاردی که بخشی از آن را ما پرداخت می‌کنیم، مشکل روستاهایی که دارای تنش آبی هستند را حل کرد.

به گزارش کشاورزی پرس، محمد مخبردزفولی امروز (۲۸ تیرماه) در حاشیه بازدید از تصفیه‌خانه آب شهدای هویزه، اظهار کرد: در دو سه روز گذشته همکاران ما در استان حضور پیدا کردند و با هماهنگی استاندار تصمیم گرفتند که مشکل ۴۷۱ روستا از ۷۰۲ روستایی که دارای تنش آبی هستند را حل کنند.

وی افزود: به نظر می‌آید می‌توان با اعتبار ۲۰۰ یا ۳۰۰ میلیاردی که بخشی از آن را ما پرداخت می‌کنیم، مشکل این روستاها را حل کرد؛ در جلسه استانداری در این خصوص تصمیم خواهیم گرفت که بتوان ظرف سه تا چهار ماه، مشکل این روستاها را حل کنیم.

 رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در پایان گفت: چند کار ضربتی از جمله استقرار مخازن در روستاها و اجاره ۱۰۰ تانکر آب انجام شد تا آبرسانی به صورت ۲۴ ساعته انجام و مشکل حل شود.

منبع ایسنا


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار