پل قدیم دزفول مرمت می شود

تاریخ انتشار: سه شنبه 29 تیر 1400 | 11:50 ق.ظ
پل قدیم دزفول مرمت می شود به گزارش کشاورزی پرس رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دزفول در نشست شورای اداری این شهرستان با اشاره به  تامین اعتبار برای مرمت بقعه ادریس نبی و ارائه تسهیلات برای صنایع دستی در بخش چغامیش دزفول گفت: یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای مطالعات بافت تاریخی دزفول تامین شده است. مهدی […]

به گزارش کشاورزی پرس رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دزفول در نشست شورای اداری این شهرستان با اشاره به  تامین اعتبار برای مرمت بقعه ادریس نبی و ارائه تسهیلات برای صنایع دستی در بخش چغامیش دزفول گفت: یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای مطالعات بافت تاریخی دزفول تامین شده است.

مهدی چناری به تامین سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برای مرمت چهار خانه تاریخی دزفول اشاره کرد وافزود: دزفول به عنوان شهر ملی کپو ثبت شده و حدود ۷۰ درصد از روند پرونده جهانی شدن آن پیگیری شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دزفول با بیان اینکه خانه تاریخی گلچین برای دبیرخانه شهر ملی کپو در نظر گرفته شده است اظهار داشت: پیگیری‌هایی برای ایجاد موزه باستان شناسی در دزفول انجام شده که قرار است استانداری خوزستان ۵۰ درصد اعتبار و وزارت میراث فرهنگی ۵۰ درصد مابقی را برای ساخت این موزه تامین کنند.

منبع خبرگزاری صداوسیما


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار