مدیر مخابرات منطقه خوزستان خبر داد

عرضه سیم کارت‌های دائمی و اعتباری همراه اول ویژه دانشجویان

تاریخ انتشار: پنجشنبه 1 مهر 1400 | 12:14 ب.ظ
عرضه سیم کارت‌های دائمی و اعتباری همراه اول ویژه دانشجویان فلاح زاده گفت: همراه اول در سال تحصیلی جدید با طرح ویژه سیم کارت دانشجو، میزبان جویندگان دانش و افتخارآفرینان فردا خواهد بود.
 

رحیم فلاح زاده، مخابرات منطقه خوزستان گفت: با سپری شدن تدریجی ایام تعطیلات تحصیلی و نزدیک شدن به دوران شروع مجدد سیستم رسمی آموزشی کشور، همراه اول طرح‌های ویژه «دانشجویان» را با هدف ارتقاء هویت دیجیتال و حرکت در مسیر حامیانه خود آغاز کرد.

او افزود: دانشجویان می‌توانند با خریداری سیم کارت اعتباری دانشجو با تخفیف ۵۰ درصدی و به قیمت ۱۰ هزار تومان از طریق فروشگاه آنلاین همراه اول به نشانی shop.mci.ir با ارسال رایگان یا مراکز فروش و خدمات همراه اول، طعم ارتباطات دانشجویی طی ترم‌های پیش رو را بیش از پیش بچشند.

به گفته فلاح زاده؛ سیم کارت دانشجویی علاوه بر تخفیف در برقراری مکالمات و ارسال پیامک بین سیم کارت‌های دانشجویی، جمعه‌های رویایی را برای دانشجویان به ارمغان خواهد آورد که تمامی مکالمات درون شبکه آنان در این روز رایگان خواهد بود.

این مقام مسئول بیان داشت: بسته خوش آمدگویی همراه اول نیز شامل ۲۴ گیگابایت ۶ ماهه یا به عبارتی ماهانه ۴ گیگابایت اینترنت به مدت ۶ ماه، یک گیگابایت اینترنت یک ماهه، ۱۰۰ دقیقه مکالمه درون شبکه یک ماهه، ۴ هزار تومان اعتبار اولیه و ۱۰ هزار تومان هدیه نخستین شارژ نیز برای سیم کارت‌های اعتباری دانشجو تدارک دیده شده است.

همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور، پرچم‌دار توسعه جدیدترین تکنولوژی‌های ارتباطی و همچنین در اختیار داشتن بالاترین رکورد سرعت ۵ G در کشور، همواره سعی دارد با حمایت از جوانان و دانشجویان، زمینه تحصیل عادلانه علم و دانش را فراهم آورد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار