کارنامه شرکت نشان می‌دهد

رشد ۸۵ درصدی سود خالص فولاد خوزستان

تاریخ انتشار: شنبه 29 آبان 1400 | 09:40 ق.ظ
رشد ۸۵ درصدی سود خالص فولاد خوزستان باوجود محدودیت‌های شدید مصرف برق در تابستان امسال، سود خالص شرکت فولاد خوزستان در شش ماه نخست سال ۱۴۰۰ با رشد ۸۵ درصدی به ۶۷۲۰ میلیارد تومان رسید. فولاد خوزستان به عنوان بزرگ‌ترین عرضه‌‌کننده شمش فولادی، دومین قطب تولید فولاد خام در کشور و یکی از بنگاه‌های پیشرو اقتصاد ملی و بین‌المللی در حال فعالیت است.
رشد ۸۵ درصدی سود خالص فولاد خوزستاناین مجموعه بزرگ صنعتی با بیش از ۱۱ هزار نیروی انسانی با سطحی قابل‌ قبول از دانش فنی و تکنولوژیک، نقش محوری در تامین فولاد خام را در راستای رشد اقتصادی کشور در دست اجرا دارد. فولاد خوزستان همواره ضمن اولویت‌‌‌‌بخشی به تامین مواد اولیه نوردکاران کشور و عرضه شمش در بازار داخلی، مازاد تولید را در بازارهای صادراتی و به بیش از ۲۰ کشور جهان صادر می‌کند. روند افزایشی تناژ تولیدی و ارزش فروش صادراتی طی سال‌های جاری، مهر تاییدی بر این ادعا است.
 

 مهم‌ترین دستاوردهای ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۰

با توجه به اعمال محدودیت‌های برق از اواسط اردیبهشت‌ تا پایان خردادماه، ۵۲۹ هزار تن، از تولید برنامه‌ریزی شده سال ۱۴۰۰ از دست رفت. تولید گندله‌ به میزان ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار و ۲۳۹ تن، تولید آهن اسفنجی به میزان یک میلیون و ۵۵۷ هزار و ۳۲۸ تن، تولید اسلب به میزان ۷۹۹ هزار و ۱۳۰ تن، تولید بلوم به میزان ۶۶ هزار و ۵۳۴ تن، تولید بیلت به میزان ۵۵۹ هزار و ۳۱۵ تن، فروش به میزان یک میلیون و ۴۶۴هزار و ۱۴۱ تن محصول نهایی در بازارهای داخلی و صادراتی و صادرات محصولات نهایی افزون بر ۹۰۳هزار و ۷۵۵ تن جزو دستاوردهای فولاد خوزستان طی سال‌جاری است.

 مهم‌ترین فعالیت‌های  ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۰

بومی‌سازی اسلاید گیت پاتیل از نوع CS۸۰، رکورد تولید آهن اسفنجی مدول ۲ پس از چهار سال، رکورد بی‌سابقه حمل مواد اولیه فولادی در شرکت چند‌وجهی فولاد لجستیک، بالاترین رکورد حمل روزانه کنسانتره در شرکت چند‌وجهی فولاد لجستیک، ورود بی‌سابقه ماهانه سنگ آهن به شرکت در مردادماه به رقم ۶۷۹ هزار تن و رشد ۱۵۹درصدی درآمد «فخوز» در پنج ماه نخست ۱۴۰۰ جزو مهم‌ترین افتخارات ۶ ماه نخست سال‌جاری فولاد خوزستان به‌شمار می‌رود.

 مهم‌ترین طرح‌های توسعه ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۰

احداث دیوار توری واحد انباشت و برداشت، احداث ماشین ریخته‌گری اسلب عریض، کارخانه اکسیژن ۴ و نیروگاه ۵۲۰ مگاواتی برق نیز جزو مهم‌ترین طرح‌های توسعه ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۰ فولاد خوزستان بوده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار