با همکاری شرکت فولاد خوزستان انجام شد؛

طرح ویزیت و درمان رایگان گروه پزشکی دکتر رضا جباری

تاریخ انتشار: شنبه 29 آبان 1400 | 08:43 ق.ظ
طرح ویزیت و درمان رایگان گروه پزشکی دکتر رضا جباری طرح ویزیت و درمان رایگان گروه پزشکی دکتر رضا جباری متخصص جراحی مغز و اعصاب با همکاری شرکت فولاد خوزستان انجام شد. این گروه پزشکی که متشکل از ۱۵ پزشک متخصص و فوق تخصص می باشد، ۱۴ سال است که با مدیریت دکتر رضا جباری به مناطق محروم رفته و ارائه خدمات می نماید.   […]
طرح ویزیت و درمان رایگان گروه پزشکی دکتر رضا جباری متخصص جراحی مغز و اعصاب با همکاری شرکت فولاد خوزستان انجام شد.
این گروه پزشکی که متشکل از ۱۵ پزشک متخصص و فوق تخصص می باشد، ۱۴ سال است که با مدیریت دکتر رضا جباری به مناطق محروم رفته و ارائه خدمات می نماید.
 
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و درمان ساکنان مناطق محروم از این گروه پزشکی دعوت نمود تا پایان این هفته در شهرستان اهواز حضور یافته و بیماران را ویزیت نمایند. 
 
گروه پزشکی یاد شده شامل: پزشکان متخصص جراحی مغز و اعصاب، جراحی ارتوپدی، گوش و حلق و بینی، زنان و زایمان، داخلی مغز و اعصاب، فیزیوتراپی، داخلی و اطفال است.
 
دکتر رضا جباری جراح مغز و اعصاب، دیسک و ستون فقرات در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی اظهار داشت: در راستای خدمت رسانی به اقشار محروم و ویزیت بیماران خوزستانی در شهرستان اهواز حضور یافتیم. این امر با همکاری شرکت فولاد خوزستان و مدیرعامل جهادی این مجموعه جناب مهندس ابراهیمی تحقق یافت. 
 
جباری در ادامه بیان داشت: حاصل این سفر ویزیت و درمان سرپایی بیماران، معرفی به مراکز درمانی محل فعالیت پزشکان گروه و یا انتقال به تهران برای بیماران نیازمند جراحی است.
 
وی افزود: این سفرها سابقه‌ی ۱۴ ساله داشته که ابتدا از استان خوزستان و اکنون سراسر کشور و به صورت دو بار در هر ماه انجام می‌شود. البته هر فصل یک سفر به استان خوزستان اختصاص دارد که در هر سفر زحمت پذیرایی از گروه بر عهده‌ی شرکت فولاد خوزستان قرار دارد. البته ما به دنبال استقرار یک پایگاه درمانی ثابت در شرکت فولاد خوزستان هستیم که متخصصان مختلف بتوانند ارائه خدمات بیشتری به بیماران نمایند. 
 
وی در پایان سخنان خود گفت: شایسته است از مدیرعامل و کارکنان شرکت فولاد خوزستان، برای در اختیار قرار دادن تمامی امکانات جهت ارائه خدمات به مراجعه کنندگان کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.
 
دکتر رضا جباری متولد ۱۳۶۱ در شهرستان مسجد سلیمان می باشد که به واسطه جراحی های رایگان بیماران کم درآمد و ناتوان در سراسر کشور، به عنوان یک پزشک جهادی شناخته شده است. وی فارغ التحصیل از دانشگاه شهید بهشتی تهران می باشد. جباری پزشک جوان و چهره ای دوست داشتنی و محبوبی است که با عملکرد خود، قلب های ایرانیان را از آن خود کرده است. 
 
وی دارای رتبه برتر بورد تخصصی جراحی مغز و اعصاب و ارائه دهنده مقالات متعدد در سمینارها، مجلات و نشریات داخلی و خارجی، مسلط بر جراحی نوروآندوسکوپی مغز برای درمان تومورهای داخلی بطنی، هیدروشمالی و غیره، مسلط بر جراحی آندوسکوپی قاعده جمجمه و جراحی‌های مختلف و پیچیده مغز شامل انواع تومورهای مغزی، بیماری‌های عروق (واسکولر) مغز، جراحی اپمالپسی، اعصاب محیطی و همچنین مسلط بر جراحی مختلف و پیچیده ستون فقرات می‌باشد.
 
گروه پزشکی یاد شده روز پنج شنبه ۲۷ آبان در حسینیه آیت الله کعبی و روز جمعه ۲۸ آبان ماه ۱۴۰۰ در درمانگاه علاج گلستان به ارائه خدمات پزشکی به مراجعه کنندگان پرداختند.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار