آدینه‌ی پاییزی اهواز با «شکرستان ایران» شیرین شد

تاریخ انتشار: دوشنبه 8 آذر 1400 | 10:54 ق.ظ
آدینه‌ی پاییزی اهواز با «شکرستان ایران» شیرین شد این نمایشگاه با آثاری از عکاسان خوزستانی با موضوع برداشت نیشکر و حیات در مزارع نیشکر روز جمعه ( ۵ آذر ۱۴۰۰) ساعت ۱۸ گشایش یافت و تا ۱۲ آذر برپا خواهد بود.

آدینه‌ی پاییزی اهواز با نمایش «شکرستان ایران» از دریچه دوربین عکاسان خوزستانی تماشایی شد و جلوه‌ای شیرین به خود گرفت.

در پنجمین روز از آخرین فصل پاییز، درهای «گالری ریم» به روی «شکرستان ایران» گشوده شد و اهوازی‌ها در محفلِ صمیمی عکاسان و هنرمندان، به تماشای شکرستان ایران نشستند و با ظرفیت‌ها و زیبایی‌های صنعت نیشکر آشنا شدند.

این نمایشگاه با آثاری از عکاسان خوزستانی با موضوع برداشت نیشکر و حیات در مزارع نیشکر روز جمعه ( ۵ آذر ۱۴۰۰) ساعت ۱۸ گشایش یافت و تا ۱۲ آذر برپا خواهد بود.

مدیر روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در مراسم افتتاحیه، آشنایی و ارتباط بیشتر هنرمندان با صنعت توسعه نیشکر را پیامد مثبت برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی برشمرد.

ولید آلبوناصر نمایشگاه شکرستان را در ادامه جشنواره ملی نیشکر به منظور شناخت بیشتر دستاوردها و ظرفیت‌های این صنعت عنوان کرد.

عکس‌هایی از سید خلیل موسوی، وهاب کروشاوی، عباس حسین زاده، محمد علی بهوندی، محمدرضا صالحی، امین حمادی، میلاد حمادی، علی محمدی، علی معرف، میثم خالدی، مهدی پدرام‌خو، هوشنگ نوبخت، منا صیافی‌زاده، هاشم عساکره، مهناز دژبان و همچنین تصاویری از «حیات وحش در نیشکر» بر دیوار گالری ریم نقش بسته است.

علاقه‌مندان برای دیدن عکس‌های عکاسان خوزستان می‌توانند از ساعت ۱۷ تا ۲۰ به این گالری مراجعه کنند و شکرستان ایران را به نظاره بنشینند.

هشت طرح توسعه نیشکر با مزارع سرسبز و صنعتی تماشایی، مثل یک قاب عکس زیبا در دل طبیعت خوزستان نقش بسته و به محیطی جذاب برای ثبت لحظات ماندگار در قاب دوربین تبدیل شده است.

هفته گذشته نیز همزمان با اولین جشنواره ملی نیشکر، اولین نمایشگاه عکس «برداشت نیشکر و حیات در نیشکر» در کشت و صنعت فارابی برپا شد.

در جشنواره ملی برداشت نیشکر ۴۴ عکاس جوان و نوجوان خوزستانی در قالب تور عکاسی ضمن آشنایی با گردشگری نیشکر، ظرفیت‌های زیبای این صنعت سبز را در قاب دوربین خود ثبت کردند.

گالری ریم در اهواز، امانیه، خیابان خرم، روبه‌روی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان، انتهای کوچه خرد، پلاک سه قرار دارد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار