کسب عنوان نخست سازمان آب و برق خوزستان در جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو

تاریخ انتشار: دوشنبه 22 آذر 1400 | 10:13 ق.ظ
کسب عنوان نخست سازمان آب و برق خوزستان در جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو سازمان آب و برق خوزستان حائز رتبه برتر جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو در بین همه شرکت های آب منطقه ای کشور شد.

داریوش بهارلویی مدیر دفتر نوآوری، توسعه فناوری و پژوهش های کاربردی گفت: با عنایت خداوند متعال و تلاش پرسنل دفتر مدیریت نوآوری، توسعه فناوری و پژوهش‎های و در شرایط حاد کرونایی،سازمان آب و برق خوزستان به مقام نخست در تحقیقات در میان همه آب های منطقه ای وزارت نیرو دست یافت که جا دارد این موفقیت را به مجموعه سازمان آب و برق خوزستان و همکاران خودم در مدیریت تحقیقات تبریک عرض کنم.

وی افزود: اگرچه در یکسال گذشته تمام توجهات به کم آبی و خشکسالی معطوف شده بود اما این امر موجب نشده بود که فعالیت در سایر بخش ها متوقف شود .

بهارلویی عنوان کرد: پس از آنکه سال گذشته دفترفناوری، توسعه نوآوری و پژوهش‎های کاربردی سزمان آب و برق خوزستان موفق به کسب مقام دوم در میان همه آب‎های منطقه ای گردید، تمام تلاش خود را به معطوف به بهتر شدن و رفع نواقص خود کردیم که به لطف خداوند توانستیم با وجود همه موانع پیش رو از جمله شرایط حاد ویروس کویید ۱۹ ، تعطیلات پیاپی و کاهش نیروی پرسنلی و وقفه های طولانی در مسیر ، به همان هدف، که بهترین بودن است برسیم.

مدیر دفتر نوآوری،توسعه فناوری و پژوهش های کاربردی سازمان آب و برق خوزستان بیان کرد: در سال گذشته اقدامات مختلفی صورت گرفته که می توان به تصویب قوانین حمایتی بیشتر از همکاران سازمانی برای تشویق و ایجاد انگیزش، فراهم آوردن بستر دسترسی همکاران به گزارشات تحقیقاتی انجام شده و مقالات ارائه شده در سمینارها در دو دهه اخیر و حمایت از خلاقیت های درون سازمانی اشاره نمود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار