تخلیه آب در برخی مناطق اهواز

تاریخ انتشار: یکشنبه 28 آذر 1400 | 11:54 ق.ظ
تخلیه آب در برخی مناطق اهواز ۶۰ دستگاه تانکر مکنده برای تخلیه آبگرفتگی و پس زدگی فاضلاب در برخی نقاط اهواز بر اثر بارش باران به کار گرفته شده است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت:  بارندگی ۴۸ ساعت گذشته باعث پس زدگی فاضلاب در مناطق ۸، ۶ و یک اهواز شده است که در مناطق ۸ و ۶ میزان پس زدگی فاضلاب و آبگرفتگی شدت بیشتری دارد.

ابراهیم قنبری گفت: همچون سال‌های گذشته سازمان آتش نشانی برای تخلیه آب‌های سطحی و پس زدگی فاضلاب بر اثر بارش باران ورود کرده است و تخلیه آب در این مناطق ادامه دارد.

وی با اشاره به تخلیه آب در برخی مناطق اهواز توسط آتش نشانی اظهار داشت: در حال حاضر آبگرفتگی در مناطق کوی رمضان، باهنر، خیابان سبحان و بلوار سلمان منطقه هشت و برخی نقاط منطقه ۶ اهواز برطرف شده است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بیان کرد: اگر بارندگی با همین شدت ادامه داشته باشد امکان پس زدگی فاضلاب و آبگرفتگی در مناطق بیشتری از اهواز وجود دارد.

آبگرفتگی ناشی از طغیان فاضلاب سال گذشته به ساکنان مناطقی از اهواز خسارت وارد کرد.

شرکت آبفای خوزستان توسعه و بهبود شبکه فاضلاب اهواز را از سال گذشته کلید زده است و با توجه به اهمیت این طرح از محل صندوق توسعه ملی ۵۰ میلیون یورو به این پروژه اعتبار تخصیص داده شده است.

بارندگی که از جمعه شب در بیشتر مناطق استان خوزستان شروع شده همچنان ادامه دارد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار