صلح و سازش پایان بخش پرونده اختلاف مالی پس از ۳ سال با همت قاضی شورای حل اختلاف اهواز

تاریخ انتشار: دوشنبه 29 آذر 1400 | 09:18 ق.ظ
صلح و سازش پایان بخش پرونده اختلاف مالی پس از ۳ سال با همت قاضی شورای حل اختلاف اهواز رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان خبر داد: پرونده‌ اختلاف مالی و درخواست مطالبه بیش از ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال پس از ۳ سال که منجر به تشکیل ۳۴ پرونده دیگر در شعب شورای حل اختلاف شده بود، با تلاش و کوشش قاضی شورای حل اختلاف اهواز با سازش مختومه شد. علیرضا باوی معاون […]

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان خبر داد: پرونده‌ اختلاف مالی و درخواست مطالبه بیش از ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال پس از ۳ سال که منجر به تشکیل ۳۴ پرونده دیگر در شعب شورای حل اختلاف شده بود، با تلاش و کوشش قاضی شورای حل اختلاف اهواز با سازش مختومه شد.

علیرضا باوی معاون قضایی و رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان با اعلام این خبر گفت : ۳ سال پیش بین ۳ نفر بر سر مطالبه مالی اختلافی بوجود آمد و این اختلاف منجر به تشکیل بیش از ۳۴پرونده در شعب مختلف شورای حل اختلاف اهواز علیه همدیگر می شود.

وی افزود: با توجه به اهداف و سیاست های قوه قضاییه مبنی بر حل و فصل پرونده ها با صلح و سازش، فرج وند قاضی شورای حل اختلاف اهواز با همکاری اعضای شورای حل اختلاف این شهرستان بعد از تشکیل چهار جلسه فی مابین خواهان ، خوانده و سایر اشخاصی که در پرونده های دیگر مرتبط با این پرونده ، خوشبختانه تلاش و کوشش این عزیزان نتیجه داد و توافق شد که محکوم له با دریافت مبلغ ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال صلح و سازش نمایند.

باوی خاطر نشان کرد: در این توافق مقرر گردید خواهان از تمامی پرونده های مطروحه در اجرای احکام شورای حل اختلاف اهواز رفع اثر و همچنین ۳۴ پرونده دیگر که در شعب مختلف تشکیل شده بودند با صلح و سازش برای همیشه مختومه شوند.

وی ضمن تقدیر از عملکرد و تلاش قاضی و اعضای شورای حل اختلاف اهواز در حل و فصل این پرونده ، اظهار داشت: تحقق این اقدام در کنار دیگر دستاورد‌ها، حاصل همدلی و تلاش بی دریغ قاضی و اعضاء در راستای وظیفه ذاتی و خطیر شورا‌ی حل اختلاف که همان ترغیب و تشویق اصحاب دعوی به مصالحه و اصلاح ذات البین است که جا دارد از تلاش و زحمات آنان تقدیر کرد.

معاون قضایی و رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان باوی در ادامه عنوان کرد: صلح و سازش در احقاق حق و پیشگیری از وقوع جرائم ، نقش اثر بخش و بسزایی دارد و باید در ترویج و گسترش آن تلاش مضاعفی صورت بگیرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار