پیام رییس مرکز علمی کاربردی لوله سازی اهواز به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت

تاریخ انتشار: پنجشنبه 9 دی 1400 | 12:53 ب.ظ
پیام رییس مرکز علمی کاربردی لوله سازی اهواز به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت رییس مرکز علمی کاربردی لوله سازی اهواز در پیامی سالروز حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی داشت.
 
پیام رییس مرکز علمی کاربردی لوله سازی اهواز به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت

محمد رضایی  رییس مرکز علمی کاربردی لوله سازی اهواز  به مناسبت سالروز ۹دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت پیامی صادر کرد.

محمد رضایی، رییس مرکز علمی کاربردی لوله سازی اهواز   در  این پیام آورده است:

حماسه ۹ دی را باید روز عظمت و شکوه  میثاق مردم با ولایت و تجدید پیوند امت با امام خود و روز یاس و ناامیدی دشمنان در به ثمر رساندن توطئه علیه سنگر ولایت دانست.

یوم ا.. ۹ دی یاد آور خروش و غرش رعد آسای امتی با بصیرت به ولایت است که با وحدت و یکدلی بساط فتنه و فتنه گران خارج نشین و ایادی شیاطین در داخل را که رؤیای به بن بست رسیدن جریان شکوهمند انقلاب عظیم اسلامی  را در خیمه شب بازی های منافقین و اربابان جنایتکارشان به آرزو نشسته بودند را برچید و برای همیشه اعتقاد راسخ ملت ایران به اصل مترقی ولایت فقیه را داغ سینه دشمنان نمود.

مردم ایران اسلامی در ۹ دی ماه سال ۸۸ در تجمع بزرگ عاشورایی خود بار دیگر قهر انقلابی خود را در برابر توطئه های جبهه باطل به نمایش گذاشتند و به قدرت های استکبار جهانی یادآور شدند که ملتی قدر شناس بوده و همواره پشتیبان ولایت فقیه هستند و در ادامه دادن راه شهیدان و امام شهیدان اهتمام جدی دارند.

اینجانب به نمایندگی از خانواده ولایتمدار مرکز علمی کاربردی لوله سازی اهواز؛  ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، بار دیگر با آرمان های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تجدید بیعت نموده و با تمام توان در سنگر علم و دانش در راه اعتلای ایران اسلامی تلاش خواهیم نمود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار