جشنواره ورزشی خانواده بزرگ نیشکر پایان یافت

تاریخ انتشار: دوشنبه 4 بهمن 1400 | 10:34 ق.ظ
جشنواره ورزشی خانواده بزرگ نیشکر پایان یافت مراسم اختتامیه این جشنواره دوشنبه (۲۷ دی‌ماه) با حضور مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، مدیران عامل شرکت‌های تابعه و واحدهای نیشکری، مدیرعامل سدادفام و جمعی از مدیران برگزار شد.

جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان پسر و دختر، همسران و کارکنان زن شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با تقدیر از برگزیدگان پایان یافت.

 استقبال پرشور خانواده بزرگ توسعه نیشکر، از ویژگی بارز این دوره از جشنواره بود و بیش از ۴۰۰ ورزشکار در رشته‎‌های مختلف در دو گروه و رده‌های سنی مختلف حضور داشتند.

مراسم اختتامیه این جشنواره دوشنبه (۲۷ دی‌ماه) با حضور مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، مدیران عامل شرکت‌های تابعه و واحدهای نیشکری، مدیرعامل سدادفام و جمعی از مدیران برگزار شد.

فرزندان پسر کارکنان نیشکر در چهار رشته تنیس روی میز، دارت، شطرنج و فوتسال در سه رده سنی به رقابت پرداختند که در مجموع بازی‌های تیمی، جام قهرمانی به کشت و صنعت میرزا کوچک خان رسید و کشت و صنعت‌های امام خمینی (ره) و دعبل خزاعی نیز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

در گروه فرزندان دختر، همسران و کارکنان زن شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی نیز در سه رشته دارت، شطرنج و آمادگی جسمانی در مجموع رقابت‌های تیمی، کشت و صنعت نیشکر میرزا کوچک خان بر سکوی نخست قهرمانی ایستاد و نیشکر امیرکبیر و امام خمینی (ره) به ترتیب دوم و سوم شدند.

از هفته آینده نیز جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان نیشکر به مناسبت دهه فجر ویژه آقایان برگزار خواهد شد.

این جشنواره‌ها و مسابقات با هدف ترویج فرهنگ سلامتی، پر کردن اوقات فراغت فرزندان پرسنل، ایجاد شور و نشاط در میان کارکنان و خانواده‌ها و کشف استعدادهای برتر ورزشی برگزار می شود.

 

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار