نمایش برندِ جهانی «ام.دی.اف» نیشکر در نمایشگاه بین‌المللی صنایع چوب تهران

تاریخ انتشار: چهارشنبه 20 بهمن 1400 | 20:51 ب.ظ
نمایش برندِ جهانی «ام.دی.اف» نیشکر در نمایشگاه بین‌المللی صنایع چوب تهران نمایشِ ام.دی.اف تولیدی از پسماند گیاه جادویی نیشکر در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع چوب و مبلمان تهران، مورد توجه ویژه بازدیدکنندگان قرار گرفته است. تولید این محصول از باگاس نیشکر در خوزستان که اکنون تبدیل به یک برندِ جهانی شده، در کنار استقبال بازدیدکنندگان ایرانی، نگاه میهمانان خارجی این نمایشگاه را هم به خود جلب […]

نمایشِ ام.دی.اف تولیدی از پسماند گیاه جادویی نیشکر در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع چوب و مبلمان تهران، مورد توجه ویژه بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

تولید این محصول از باگاس نیشکر در خوزستان که اکنون تبدیل به یک برندِ جهانی شده، در کنار استقبال بازدیدکنندگان ایرانی، نگاه میهمانان خارجی این نمایشگاه را هم به خود جلب کرده است.

نوزدهمین نمایشگاه تخصصی – بین‌المللی صنایع چوب و مبلمان تهران با حضور ۱۴۳ شرکت داخلی و هفت شرکت خارجی از کشورهای آلمان، ایتالیا، ترکیه، تایوان و چین از روز گذشته آغاز و تا ۲۱ بهمن ادامه دارد.

این نمایشگاه دوشنبه (۱۸ بهمن‌ماه) با حضور معاون وزیر صمت و معاون امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی گشایش یافت و در روز دوم نیز مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در غرفه شرکت لوح سبز جنوب حضور یافت.

شرکت لوح سبز جنوب که محصولاتش به عنوان یک برندِ جهانی به ۱۲ کشور جهان صادر می‌شود از شرکت‌‌های وابسته توسعه نیشکر است که توانسته است با باگاس نیشکر، تحولی در صنایع چوبی ایران ایجاد کند.

محصولی با برندِ جهانی

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، این نمایشگاه را فرصتی ارزشمند برای معرفی ام.دی.اف به عنوان یکی از محصولات باارزش صنایع جانبی نیشکر و رونق بیشتر آن در سال مزین به تولید دانست.

دکتر عبدعلی ناصری، نیشکر را صنعتی دوست‌دار محیط‌زیست نامید که استفاده از پسماند آن در تولید ام.دی.اف و کاغذ مانع از قطع درختان می‌شود و از نابودی جنگل‌ها جلوگیری می‌کند.

به گفته او، شرکت لوح سبز جزو چهار شرکت بزرگ و مطرح دنیا در زمینه تولید ام.دی.اف است که در سال بهره‌برداری جاری، ظرفیت تولیدی آن از ۴۶ درصد به بیش از ۸۰ درصد رسیده است و محصولاتش به عنوان به ۱۲ کشور جهان صادر می‌شود.

محصول پرُرونق و محیط‌زیستی

مدیرعامل شرکت لوح سبز جنوب نیز در حاشیه برگزاری این نمایشگاه گفت: این شرکت نخستین تولیدکننده تخته صنعتی (ام.دی.اف) از باگاس نیشکر با ظرفیت ۱۳۲ هزار متر مکعب در سال است که در کنار اشتغالزایی، نقش مهمی را در حفظ و صیانت از محیط زیست ایفا کرده است.

به گفته نورمحمدی، کیفیت ام.دی.اف تولیدی شرکت لوح سبز جنوب تا آنجا است که به ترکیه که مهد تولید ام.دی.اف است صادر می‌شود و بِرند این شرکت خریداران زیادی دارد.

وی افزود: این شرکت موفق به دریافت ۲ نشانِ بین‌المللی استاندارد شده و با دریافت آن، گامی دیگر در راستای استانداردسازی فعالیت‌های این آن در عرصه جهانی برداشته شده است.

پیش از این نیز این شرکت به عنوان صنعت سبز و کارآفرین در زمینه تولید تخته صنعتی توانسته بود در پنج حوزه مدیریت انرژی، نیازسنجی آموزش، ارزشگذاری برند، رسیدگی به شکایات مشتری و رضایتمندی مشتری پنج نشان استاندارد دریافت کند.

باگاس نیشکر یکی از پسماندهای ارزشمند صنعت نیشکر است که نقش مهمی در صنایع پایین دستی از جمله تولید ام.دی.اف دارد.

اگر شما هم می‌خواهید با محصول جهانی تولیدی از گیاه جادویی نیشکر بیش از پیش آشنا شوید می‌توانید تا ۲۱ بهمن ماه با حضور در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع چوب و مبلمان تهران از غرفه شرکت لوح سبز بازدید کنید.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار