🇮🇷 شهرداری منطقه 4 اهواز 🇮🇷

اجرای عملیات کفپوش گذاری پیاده‌رو‌های شهرداری منطقه۴

تاریخ انتشار: یکشنبه 15 اسفند 1400 | 01:34 ق.ظ
اجرای عملیات کفپوش گذاری پیاده‌رو‌های شهرداری منطقه۴ مدیر منطقه ۴ با اشاره به تداوم انجام طرح جامع ساماندهی معابر شهری در منطقه ۴ شهرداری اهواز، از اجرای عملیات کفپوش گذاری پیاده‌روها خبر داد. پوریا راهنورد مدیر منطقه گفت: بهسازی و ساماندهی پیاده روهای سطح منطقه ۴ شهرداری اهواز با در نظر داشتن استانداردها و رعایت ضوابط لازم در این زمینه با اقداماتی […]

مدیر منطقه ۴ با اشاره به تداوم انجام طرح جامع ساماندهی معابر شهری در منطقه ۴ شهرداری اهواز، از اجرای عملیات کفپوش گذاری پیاده‌روها خبر داد.

پوریا راهنورد مدیر منطقه گفت: بهسازی و ساماندهی پیاده روهای سطح منطقه ۴ شهرداری اهواز با در نظر داشتن استانداردها و رعایت ضوابط لازم در این زمینه با اقداماتی چون همسطح سازی و حذف اختلاف سطح های بیهوده، حذف زواید و تابلوهای مزاحم خیابان‌ها، تعبیه رفیوژهای میانی پیاده روها برای معلولین نابینا جهت تسهیل در تردد و رعایت رفاه شهروندان به صورت مداوم در سطح منطقه انجام می پذیرد.
وی افزود: در همین راستا و در جهت طرح ساماندهی معابر شهری عملیات ساماندهی و کفپوش گذاری پیاده‌رو‌های بلوار آریا به مساحت ۸۰۰ متر مربع به صورت امانی و همچنین خیابان پیشاهنگی در دستور کار معاونت فنی و عمرانی این منطقه قرار گرفت .
راهنورد بیان داشت: ایجاد بستر مناسب جهت داشتن شهری زیبا، ارتقاء سطح کیفی معابر، بهسازی مناظر شهری، تسهیل در عبور و مرور شهروندان و همچنین خدمت‌رسانی بیشتر به آنها از دیگر اهداف انجام اینگونه اقدامات محسوب می‌شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار