مدیرعامل توسعه نیشکر از روند احداث پروژه تغلیظ ویناس الکل رازی بازدید کرد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 10 فروردین 1401 | 09:02 ق.ظ
مدیرعامل توسعه نیشکر از روند احداث پروژه تغلیظ ویناس الکل رازی بازدید کرد دکتر عبدعلی ناصری، در این بازدید با اشاره به پیشرفت اجرایی مناسب این پروژه و رو به اتمام بودن آن تاکید کرد که اجرای این پروژه در زمینی به مساحت یک هکتار در راستای تحقق دغدغه‌ها و تعهدات محیط‌زیستی شرکت رازی صورت می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از آخرین روند احداث پروژه تغلیظ ویناس به روش تبخیر مصنوعی در شرکت خمیرمایه و الکل رازی به عنوان یک پروژه سبز دوستدار محیط‌زیست و مبتنی بر اقتصاد دانش‌بنیان بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی، دکتر عبدعلی ناصری سه‌شنبه (۹ فرودین ماه)، در این بازدید با اشاره به پیشرفت اجرایی مناسب این پروژه و رو به اتمام بودن آن تاکید کرد که اجرای این پروژه در زمینی به مساحت یک هکتار در راستای تحقق دغدغه‌ها و تعهدات محیط‌زیستی شرکت رازی صورت می‌گیرد.
وی به دیگر اقدامات شرکت رازی در حوزه محیط زیست اشاره کرد و گفت، پیش از این، با بازیابی و مصرف دی‌اکسید کربن تولید شده در این کارخانجات از مصرف سوخت‌های فسیلی یا مواد معدنی برای تولید این گاز جلوگیری شده و به میزان قابل توجهی از نشر گازهای گلخانه‌ای و حفظ محیط‌زیست کمک شده است.
مهندس شهرام فرحمند مدیرعامل شرکت خمیرمایه و الکل رازی نیز ضمن همراهی دکتر ناصری و مدیران مجموعه نیشکر و اعضای هیئت مدیره شرکت در این بازدید، گزارشی از روند فعالیت این پروژه ارائه داد.
آغاز به کار کارخانه تغلیظ ویناس در شرکت خمیرمایه و الکل رازی وابسته به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در آینده نزدیک، نقش مهمی در جلوگیری از انتشار بوی پساب کارخانه الکل ایفا می‌کند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار