لزوم ترسیم یک منظومه علمی در حوزه صنعت نفت برای آیندگان

تاریخ انتشار: یکشنبه 25 اردیبهشت 1401 | 16:17 ب.ظ
لزوم ترسیم یک منظومه علمی در حوزه صنعت نفت برای آیندگان مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در آئین امضاء تفاهم نامه با پارک علم و فناوری خوزستان در سومین روز نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گفت: یک منظومه علمی در حوزه صنعت نفت را  برای آیندگان ترسیم خواهیم کرد که انجام این کار مستلزم همکاری و تعامل مستمر با مراکز علمی […]

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در آئین امضاء تفاهم نامه با پارک علم و فناوری خوزستان در سومین روز نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گفت: یک منظومه علمی در حوزه صنعت نفت را  برای آیندگان ترسیم خواهیم کرد که انجام این کار مستلزم همکاری و تعامل مستمر با مراکز علمی است.

مهندس علیرضا دانشی افزود: این تفاهم نامه یکی از مهمترین تفاهم نامه های امضا شده در نمایشگاه بیست و ششم است چراکه در ایجاد ارزش افزوده و ایجاد اشتغال نقشی تاثیر گذار دارد.

رییس پارک علم و فناوری خوزستان نیز انعقاد این تفاهم نامه را در راستای تحقق شعار سال ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: برای دستیابی به  ارزش افزوده گام های خوبی بر خواهیم داشت  و آینده خوبی را برای خوزستان رقم خواهیم زد.

شایان ذکر است آیین امضا این تفاهم نامه با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و رئیس پارک علم و فناوری خوزستان در روز یکشنبه (۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱) در محل غرفه شرکت ملی نفت برگزار شد.

بیست و ششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی  با شعار «نفت دانش بنیان، تولید ایرانی، صادرات جهانی» طی روزهای ۲۳ الی ۲۶ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ الی ۱۶ در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار