بدون توجه به تحریمها، ظرفیت تولید مناطق نفتخیز جنوب را افزایش دادیم

تاریخ انتشار: دوشنبه 26 اردیبهشت 1401 | 09:02 ق.ظ
بدون توجه به تحریمها، ظرفیت تولید مناطق نفتخیز جنوب را افزایش دادیم مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در بیست و ششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با دکتر علی باقری کنی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه و رئیس تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات احیای برجام دیدار کرد.  مهندس علیرضا دانشی ضمن ابراز خرسندی از حضور دکتر باقری در نمایشگاه صنعت نفت و […]

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در بیست و ششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با دکتر علی باقری کنی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه و رئیس تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات احیای برجام دیدار کرد.

 مهندس علیرضا دانشی ضمن ابراز خرسندی از حضور دکتر باقری در نمایشگاه صنعت نفت و تقدیر از تلاش های تیم مذاکره کننده در اولویت بخشی به منافع و عزت ملی، گفت: در بخش تولید برخود لازم دانستیم تا بدون توجه به تحریم ها و با بهره جویی از تجربه ارزشمند سرمایه های انسانی سازمان و تلاش شرکت های دانش بنیان، مراکز علمی و سازندگان توانمند کشورمان،  ظرفیت تولید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب را به صورت قابل توجهی افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه مناطق نفتخیز جنوب ” ساخت بار اول” را در دستور کار خود قرار داده است، افزود: مبنای ما اعتماد به ایده ها و پیشنهادات ارائه شده از سوی بدنه کارشناسی سازمان بوده و  همین امر باعث تحقق دستاوردهای بزرگی در عرصه تعامل با شرکت های دانش بنیان و مراکز علمی شده است.

مهندس دانشی در پاسخ به پرسش دکتر باقری کنی در خصوص رویکرد استفاده از فناوری های نوین، گفت: سیاست های جدید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب بر اساس تسهیم دانش و استفاده از دانش موجود در شرکت های دانش بنیان و فناور تبیین و برنامه های خوبی نیز در این حوزه تدوین  شده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار