پهلوگیری ۲۸ فروند کشتی حامل کالا‌های اساسی در بندر امام

تاریخ انتشار: سه شنبه 22 شهریور 1401 | 09:51 ق.ظ
پهلوگیری ۲۸ فروند کشتی حامل کالا‌های اساسی در بندر امام مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۲۸ فروند کشتی در مجتمع اقتصادی بندر امام خمینی (ره) پهلوگیری کردند.

امید جهان نژادیان می‌گوید: طی چند روز گذشته یک کشتی حامل گندم با ظرفیت ۷۰ هزار تن در این بندر اقدام به تخلیه محموله خود کرده و در حال حاضر نیز میزبان یک کشتی اقیانوس پیما با ظرفیت محموله ۱۰۰ هزار تن گندم هستیم که پس از اقدامات لازم و قانونی عملیات تخلیه و توزیع محموله آن آغاز شده است.

او با اشاره به ورود بیش از یک میلیون و ۷۴۰ هزار تن کالا در ۶ ماهه نخست سال گفت: از این میزان بیش از یک میلیون و ۵۴۰ هزار تن مربوط به واردات کالای گندم و مابقی نیز واردات روغن خام بوده است.

به گفته مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان، تمام ظرفیت‌های موجود در استان برای استفاده حداکثری از زمان در جهت تسریع واردات و توزیع کالا‌های وارد شده استفاده می‌شود.

آقای جهان نژادیان گفت: روند ورود کشتی‌های حامل کالا‌های اساسی با برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان سال ادامه خواهد یافت و کلیه محمولات پس از تخلیه از طریق دو شبکه حمل نقل ریلی و جاده‌ای به اقصی نقاط کشور منتقل خواهد شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار