تبلور روح امید با دیدن دستاوردهای صنعت نیشکر

تاریخ انتشار: یکشنبه 13 آذر 1401 | 10:50 ق.ظ
تبلور روح امید با دیدن دستاوردهای صنعت نیشکر ایجاد روحیه خودباوری و اعتماد به نفس از تاثیرات اردوهای راهیان پیشرفت است. وقتی یک دانش‌آموز با این حجم از پیشرفت در صنعت نیشکر مواجه می‌شود، روح امید و تلاش در او شعله‌ور می‌شود.

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان خوزستان، اردوهای «راهیان پیشرفت» را معطوف به مقاصدی دانست که دستاوردهای چشمگیری در بخش‌های صنعتی، علمی و فرهنگی دارند.

 سید بهنام میرافضل در آیین اعزام نخستین گروه از دانش آموزان به اردوی راهیان پیشرفت در گفتگو با روابط‌عمومی توسعه نیشکر با بیان این مطلب، گفت: صنعت نیشکر یکی از مقاصد راهیان پیشرفت است که با فعالیت‌های تولیدی توانسته کشور را در محصول استراتژیک شکر و محصولاتی نظیر خمیرمایه و الکل طبی در مسیر خودکفایی قرار دهد.

به گفته او، ایجاد روحیه خودباوری و اعتماد به نفس از تاثیرات اردوهای راهیان پیشرفت است. وقتی یک دانش‌آموز با این حجم از پیشرفت در صنعت نیشکر مواجه می‌شود، روح امید و تلاش در او شعله‌ور می‌شود.

 مدیر سازمان دانش‌آموزی خوزستان در ادامه گفت: اراضی نیشکر زمانی شوره‌زار بود و در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز به محلی برای «مین‌« و «خمپاره» تبدیل شد اما کارگران نیشکر، این خاک شور را بر پایه همت جهادی، توکل به خداوند و تجهیزات نوین، تبدیل به شکرستان کردند.

میرافضل افزود: وقتی دانش‌آموزان با این حجم از کار و تلاش و سازندگی مواجه می‌شوند، روحیه خودباوری و اعتماد به نفس، آن هم در شرایطی که کشور در تحریم به سر می‌برد، قوت می‌گیرد و به این نتیجه می‌رسند که با همت و تلاش می‌توان بر مشکلات فائق آمد. وی در پایان از همراهی دکتر ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی و دکتر آلبوناصر مدیر روابط عمومی این شرکت در برپایی اردوهای راهیان پیشرفت قدردانی و تاکید کرد که این اردوها تاثیرات مثبتی هم بر دانش‌آموزان و هم بر صنعت نیشکر خواهد گذاشت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار