سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز خبر داد: تعویض کلیه مخازن پسماند و سطل‌های زباله مناطق ۸ گانه اهواز در ۲ماه آینده

تاریخ انتشار: سه شنبه 29 آذر 1401 | 09:23 ق.ظ
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز خبر داد: تعویض کلیه مخازن پسماند و سطل‌های زباله مناطق ۸ گانه اهواز در ۲ماه آینده کلیه مخازن پسماند و سطل‌های زباله شهر اهواز در ۲ ماه آینده تعویض و با سطل‌های نو جایگزین خواهد شد. علی شمسی سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز با بیان این‌که با هدف تأمین بهداشت و سلامت عمومی و بازپیرایی منظر و نوسازی مبلمان شهری و اهتمام به نظافت و پاکیزگی و رفع آلودگی‌های ناشی […]

کلیه مخازن پسماند و سطل‌های زباله شهر اهواز در ۲ ماه آینده تعویض و با سطل‌های نو جایگزین خواهد شد.

علی شمسی سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز با بیان این‌که با هدف تأمین بهداشت و سلامت عمومی و بازپیرایی منظر و نوسازی مبلمان شهری و اهتمام به نظافت و پاکیزگی و رفع آلودگی‌های ناشی از سطل‌های زباله معیوب و فرسوده، نسبت به تعویض کلیه سطل‌های زباله در سطح شهر اقدام می‌کنیم.

وی ضمن اشاره به این مطلب که یکی از مطالبات شهروندان از بخش خدمات شهری، رسیدگی به وضعیت مخازن پسماند و سطل‌های زباله فرسوده بود که مناظر ناخوشایندی در سیمای شهر ایجاد کرده بودند، گفت: این وعده را به شهروندان عزیز اهوازی می‌دهیم که طی ۶۰ روز آینده به تدریج با تعویض این سطل‌ها و مخازن با سطل‌ها و مخازن نو و استاندارد، این مطالبه به حق، پاسخ داده خواهد شد.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: آهنگ خدمترسانی در معاونت خدمات شهری با هدف کسب رضایتمندی عمومی شهروندان سرعت خواهد گرفت و عزم و اراده تغییر شرایط کنونی بر اساس ریل‌گذاری جدید که خدمت شبانه‌روزی و شفاف است به وجود آمده است.

علی شمسی توضیح داد: شهروندان عزیز اهوازی اطمینان داشته باشند که همه توان و وجود خود را برای رفع مشکلاتی که عمدتاً مزمن و قدیمی هستند به کار خواهیم گرفت و خط قرمز ما جلب رضایتمندی عمومی است.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز اظهار داشت: به زودی سامانه‌ای جهت مهندسی نیروی انسانی فعال در بخش خدمات شهری که به افزایش بهره‌وری و شفافیت در امر خدمت‌رسانی می‌انجامد را در معرض استفاده شهروندان قرار می‌دهیم تا هر شهروند بنا به تفکیک محله و بلوک با مجموعه فعال در خدمات شهری که وظیفه خدمترسانی به شهروندان و رفع مشکلات آن‌ها را بر عهده دارند آشنا شود و امکان پیگیری امور و نظارت در لحظه را داشته باشد.

علی شمسی ایجاد شفافیت در بخش نیروی انسانی معاونت خدمات شهری را گام بسیار مهمی در راستای مردمی‌سازی فعالیت‌های اجرایی در شهرداری اهواز ارزیابی کرد و در پایان گفت: بهترین ناظر و ارزیاب فعالیت‌های شهرداری، شهروندان هستند که با معرفی کلیه ارکان خدمترسان از سطوح تصمیم‌گیری و ستادی تا نیروهای اجرایی و خدماتی مستقر در محلات، آن‌ها خواهند توانست در صورت هر گونه قصور و ترک فعل، به سرعت و سهولت، موارد مورد نظر را تذکر و پیگیری نمایند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار