۸۹ قبضه سلاح غیرمجاز در خوزستان کشف و ضبط شد

تاریخ انتشار: یکشنبه 9 بهمن 1401 | 08:26 ق.ظ
۸۹ قبضه سلاح غیرمجاز در خوزستان کشف و ضبط شد فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به اجرای طرح چهار روزه جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز در خوزستان گفت: ۸۹ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز به همراه یک هزار و ۸۲۴ عدد انواع فشنگ مربطه در خوزستان کشف و جمع آوری شد.

سردار سید محمد صالحی با اشاره به برخورد قاطعانه پلیس با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز و عاملان تیراندازی بیان کرد: در راستای ارتقای امنیت عمومی و سلب تحرک مجرمان و قانون‌گریزان، طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی خوزستان به مدت چهار روز اجرا شد.
وی افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری سایر یگان‌های انتظامی در سراسر خوزستان با تسلط اطلاعاتی و انجام اقدامات خاص پلیسی ۷۷ نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی در چندین عملیات منسجم و مقتدرانه دستگیر کردند.
سردار صالحی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، ادامه داد: تامین امنیت شهروندان وظیفه پلیس و عبور از آن خط قرمز فراجا است و با فرد یا افرادی که قصد خدشه دار کردن آن را داشته باشند با اقتدار برخورد خواهیم کرد.

 قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب “نزاجا”نیز سه شنبه گذشته از کشف ۹ قبضه سلاح جنگی از نوع “شاتگان پنج ستاره” در یک عملیات اطلاعاتی توسط نیروهای ارتش در مرزهای این استان خبر داده بود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار