تعمیر و تکمیل نهایی ۶ حلقه چاه نفت و گاز ملی حفاری ایران

تاریخ انتشار: دوشنبه 15 اسفند 1401 | 11:49 ق.ظ
تعمیر و تکمیل نهایی ۶ حلقه چاه نفت و گاز ملی حفاری ایران به همت متخصصان دستگاه حفاری ۴۱ فتح در سال جاری تعمیر و تکمیل نهایی ۶ حلقه چاه نفت و گاز انجام و در مدار تولید قرار گرفت.

رئیس دستگاه ملی حفاری ۴۱ فتح در این باره گفت: این دستگاه از ابتدای سال تاکنون با توجه به برنامه ریزی‌های به عمل آمده از سوی مدیریت عملیات در میدان نفتی گچساران مستقر و پس از تعمیر و تکمیل ۶ حلقه چاه نفتی هم اینک بر روی هفتمین حلقه چاه استقرار یافته است.

قاسم مزرعه که با کار در میادین نفتی مارون، لیشتر، هفتکل، زیلایی، منصورآباد، اهواز و قلعه نار از روسای با سابقه در این شرکت محسوب می‌شود افزود: چاه‌های پیش گفته در مدت زمان ۲۰۶ دکل روز، حفاری تکمیل و تحویل کارفرما گردید.

وی، میدان نفتی گچساران را از ابر میادین نفتی در جهان و خاورمیان عنوان و اظهار کرد: تعمیر یک حلقه چاه در حال بهره بردای، کاری دشوار و پر خطر است که سختکوشان این شرکت با توجه به تخصص و تجارب میدانی خود، بدون حادثه براساس استاندارد‌ها این چاه‌ها را به نحو ایمن تعمیر و تکمیل می‌کنند.

رییس دستگاه ملی حفاری ۴۱ فتح گفت: این دکل حفاری از نوع سبک می‌باشد که از سال ۱۳۷۸ به ناوگان شرکت پیوسته و با حفر و تکمیل ۸۷ حلقه چاه، ۹۶ هزار ۷۳۵ مترحفاری را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار