شرکت آغاجاری نماد حرکت های جهادی در بین شرکت های تابعه ست.

تاریخ انتشار: سه شنبه 16 اسفند 1401 | 08:44 ق.ظ
شرکت آغاجاری نماد حرکت های جهادی در بین شرکت های تابعه ست. مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در جلسه پیش بینی ۵ ساله بهره دهی چاه‌های نفت و تولید،توزیع و تزریق گاز که در شرکت آغاجاری برگزار شد این شرکت را نماد حرکت های جهادی و رو به جلو دانست. مهندس علیرضا دانشی در جمع مدیران شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و  شرکت آغاجاری بیان […]

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در جلسه پیش بینی ۵ ساله بهره دهی چاه‌های نفت و تولید،توزیع و تزریق گاز که در شرکت آغاجاری برگزار شد این شرکت را نماد حرکت های جهادی و رو به جلو دانست.
مهندس علیرضا دانشی در جمع مدیران شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و  شرکت آغاجاری بیان کرد: چند کار خوب، خلاقانه و جهادی در شرکت آغاجاری انجام گرفت که جای تقدیر و تشکر دارد.
مهندس دانشی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در شرکت آغاجاری بر تدوین یک نظام نامه در خصوص تشویق و تحسین کارکنان در راستای افزایش انگیزه تاکید کرد.
مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب پژوهش، تحقیق و فناوری را حیات سازمان دانست و افزود: باید با تمام قوا و توان بر روی فعالیت های  پژوهشی، نوآورانه و خلاقانه کار کنیم و از این فرصت طلایی که در کشور وجود دارد نهایت استفاده را بکنیم.
علیرضا دانشی در این نشست خواستار اصلاح فرآیند ها در تمامی سطوح سازمان شد و افزود: برای تحقق برنامه‌های پیش بینی شده و پروژه‌ها طی شش ماهه آینده ماهانه جلسات بررسی در تمامی سطوح برگزار شود.
مهندس دانشی در جمع مدیران ستادی و شرکت آغاجاری بیان کرد: امروزه در کشور مسئله گاز بسیار جدی است و از همه شما می خواهم برای اتخاذ راه‌کارهای جدید فکر کنید و سناریوهای مختلف را بررسی کنید .
مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب افزود در جهت کمک به شرکت‌ها صدور مجوز بازسازی کارگاه مرکزی در اهواز و آغاجاری و بروزرسانی خودروهای سازمانی از سوی شرکت ملی نفت ایران صادر شده است که امیدوارم در آینده نزدیک محقق گردد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار