استاندار: زیرساخت‌ها در استان با شتاب بیشتری توسعه یابد

تاریخ انتشار: یکشنبه 20 فروردین 1402 | 11:15 ق.ظ
استاندار: زیرساخت‌ها در استان با شتاب بیشتری توسعه یابد استاندار خوزستان تاکید کرد : زیرساخت‌ها در استان خوزستان باید با شتاب بیشتری توسعه یابد و بازسازی شود.

علی اکبر حسینی محراب شامگاه شنبه در نشست هم اندیشی با نماینده، ولی فقیه، نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی و ائمه جمعه استان در محل استانداری خوزستان اظهارکرد:با استفاده از همفکری‌هایی که صورت می‌گیرد، سهم نخبگان استان در توسعه و آبادانی خوزستان پررنگ‌تر از گذشته خواهد شد.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه  ظرفیت‌های اقتصادی و موقعیت استراتژی این استان بر همگان آشکار است ادامه داد: این ظرفیت‌ها برای خدمت بهتر به مردم و جامعه اسلامی باید شناسایی و بکارگیری شود تا حرکت روبه جلوی خوزستان با شتاب بیشتری همراه شود.

نماینده عالی دولت در خوزستان بر توانمندی هرچه بیشتر بدنه اجرایی استان جهت رفع مشکلات تاکید کرد و گفت: در این زمینه نمایندگان مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، ائمه جمعه شهرستان ها، ارکان قضایی، امنیتی و انتظامی، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و همچنین خود مردم می‌توانند به ارائه نظرات و مشاوره‌های کاربردی بپردازند.

وی با تاکید بر اینکه سهم نخبگان در توسعه و آبادانی استان پررنگ‌تر از گذشته خواهد شد ادامه داد: خوزستان از جمله استان‌های است که از سوی مقام معظم رهبری و شخص رئیس جمهور مورد توجه است.

استاندار خوزستان اضافه کرد: بر همین اساس از همه توانمندی‌های مدیریتی، کارشناسی و اجرایی برای بهبود رضایت عمومی در استان استفاده می‌شود.

حسینی محراب با تاکید بر اینکه از نقدسازنده استقبال می‌کنیم ادامه داد: همه تلاش بدنه اجرایی استان ایجاد رفاه اجتماعی در استان و محرومیت زدایی‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: حضور میدانی در شهرستان‌ها و پیگیری مشکلات مردم و همچنین تصمیم گیری در خصوص پروژه‌ها و زیرساخت‌های مناطق مختلف استان با جدیت آغاز شده است و انتظار داریم با هماهنگی‌های بین بخشی که صورت می‌گیرد، زمینه‌ای برای رضایتمندی هرچه بیشتر مردم از نظام و دولت را فراهم کند.

استاندار خوزستان موضوع اشتغالزایی را یکی از محور‌های مهم در موضوعات اقتصادی استان عنوان کرد و گفت: باید توجه داشت که توسعه سرمایه گذاری در استان یکی از مولفه‌های مهم در تحقق شعار سال و همچنین کاهش نرخ بیکاری محسوب می‌شود.

بر اساس این گزارش، استاندار خوزستان پیش از این در جمع اصحاب رسانه استان اعلام کرد که با شناسایی نیرو‌هایی که میتوانند اقدامات مفید در استان انجام دهند چه در بخش دانش بنیان‌ها و چه در حوزه مشاوران جوان سعی میکنیم بستر ورود آن‌ها در بخش اجرایی را فراهم نماییم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار