تشکیل بیش از ۶ میلیارد ریال پرونده تخلف مواد غذایی پروتئینی در خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 20 فروردین 1402 | 11:58 ق.ظ
تشکیل بیش از ۶ میلیارد ریال پرونده تخلف مواد غذایی پروتئینی در خوزستان معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: ۱۲۵ پرونده تخلف در بخش کالاهای پروتئینی در استان به ارزش ۶ میلیارد و ۱۵۶ میلیون ریال تشکیل شده است.

بهرام جباری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: از ابتدای طرح نظارتی نوروز و ماه مبارک رمضان که از اواسط اسفند ماه آغاز شد و همچنان ادامه دارد، ۹ هزار و ۴۵۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و تولیدی و مراکز پخش در استان انجام شده است که در این میزان بازرسی، یکهزار و ۱۷۹ پرونده تخلف به ادارات تعزیرات حکومتی برای اجرای فرآیند قضایی ارسال شده است.

وی ادامه داد: نظارت و توزیع کالاهای اساسی و مواد غذایی از سوی سازمان جهاد کشاورزی انجام می‌شود و اداره کل صمت خوزستان به عنوان ناظر و در کمک به سازمان جهاد کشاورزی کار نظارت را انجام می‌دهد.

جباری با بیان اینکه نظارت بر قیمت و توزیع مرغ با جدیت توسط جهاد کشاورزی و اداره صمت انجام می‌شود، گفت: با پیگیری‌های انجام شده به منظور تعادل قیمت مرغ در بازار استان روزانه ۱۴۰ تن مرغ منجمد در کنار توزیع مرغ کشتار روز در فروشگاه‌های منتخب استان توزیع می‌شود.

امسال به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان با عید نوروز طرح نظارتی از بازار و واحدهای تولیدی از نیمه اسفندماه آغاز شده و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

۱۴۰ هزار واحد صنفی در خوزستان وجود دارد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار