فاز اول پست ۱۳۲ کیلوولت میانگران ایذه در ماه‌های آینده وارد مدار می‌شود

تاریخ انتشار: دوشنبه 21 فروردین 1402 | 11:40 ق.ظ
فاز اول پست ۱۳۲ کیلوولت میانگران ایذه در ماه‌های آینده وارد مدار می‌شود مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با بیان اینکه ظرفیت پست‌های فوق توزیع شهرستان ایذه ۲۴۵ مگاولت آمپر است، گفت: میزان بارگیری از این پست‌ها ۷۵ درصد بوده که با ظرفیت‌سازی جدید در ماه‌های آینده به ۶۳ درصد کاهش پیدا می‌کند. محمود دشت‌بزرگ در سفر به شهرستان ایذه با ارائه گزارشی از شبکه انتقال و فوق […]

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با بیان اینکه ظرفیت پست‌های فوق توزیع شهرستان ایذه ۲۴۵ مگاولت آمپر است، گفت: میزان بارگیری از این پست‌ها ۷۵ درصد بوده که با ظرفیت‌سازی جدید در ماه‌های آینده به ۶۳ درصد کاهش پیدا می‌کند.

محمود دشت‌بزرگ در سفر به شهرستان ایذه با ارائه گزارشی از شبکه انتقال و فوق توزیع شهرستان ایذه، اظهار کرد: شهرستان ایذه دارای ۴ پست فوق توزیع به ظرفیت ۲۴۵ مگاولت آمپر ظرفیت بوده که درصد بارگیری از این تجهیزات ۷۵ درصد و نرمال است.

وی افزود: فاز اول پست ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت میانگران ایذه به ظرفیت ۵۰ مگاولت آمپر که عملیات اجرایی آن در دست انجام است نیز در ماه‌های آینده وارد مدار خواهد شد و میانگین درصد بارگیری به ۶۳ درصد کاهش پیدا می‌کند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با بیان اینکه این میزان بارگیری از تجهیزات برق نرمال و مطلوب است، تصریح کرد: از دیگر اقداماتی که در ایذه در حال انجام بوده احداث بانک خازنی پست برق ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت ایذه است.

به گزارش ایسنا، دشت‌بزرگ در سفر به شهرستان ایذه، از پست ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت ایذه بازدید و روند آماده‌سازی آن برای گذر از پیک مصرف تابستان ۱۴۰۲ را بررسی کرد.

وی از پست برق ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت هفتکل که به تازگی برای بهبود کیفیت ولتاژ آن، بهینه‌سازی و افزایش ظرفیت انجام شده و پست ۴۰۰ به ۲۳۰ کیلوولت شهید دقایقی در منطقه غیزانیه بازدید و بیان کرد: این بازدیدها و جلسات که به صورت مستمر از نواحی بهره‌برداری در حال انجام است با هدف تسریع در آماده‌سازی شبکه و رفع مشکلات احتمالی قبل از شروع پیک بار است.

رضا محمدیان مدیر امور انتقال ناحیه مارون نیز در این بازدید گزارشی از اقدامات انجام شده و وضعیت شبکه برق این ناحیه ‌ارائه کرد.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت انتقال برق در شبکه انتقال و فوق توزیع دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار