پیام مهندس ابراهیمی مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان در پی دستاورد کاهش صد در صدی حوادث ایمنی در سال ۱۴٠۱ و دستیابی به بالاترین شاخص های موفقیت

تاریخ انتشار: دوشنبه 4 اردیبهشت 1402 | 08:04 ق.ظ
پیام مهندس ابراهیمی مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان در پی دستاورد کاهش صد در صدی حوادث ایمنی در سال ۱۴٠۱ و دستیابی به بالاترین شاخص های موفقیت بنام‌ خداوند بخشنده و مهربان   تاریخ چهل و چند ساله‌ی شرکت فولاد خوزستان با حوادث تلخ و شیرین و رویدادهای تحول آفرین بسیار درآمیخته است.    افتتاح شرکت فولاد خوزستان به دست مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، اولین ذوب، دستیابی به رکوردهای پی در پی تولید در مقاطع مختلف، افتتاح پروژه های توسعه ای، کسب […]
بنام‌ خداوند بخشنده و مهربان
 
تاریخ چهل و چند ساله‌ی شرکت فولاد خوزستان با حوادث تلخ و شیرین و رویدادهای تحول آفرین بسیار درآمیخته است. 
 
افتتاح شرکت فولاد خوزستان به دست مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، اولین ذوب، دستیابی به رکوردهای پی در پی تولید در مقاطع مختلف، افتتاح پروژه های توسعه ای، کسب تندیس زرین جایزه ملی تعالی سازمانی، تندیس صادرکننده برتر ملی و صدها افتخار ادامه‌دار دیگر، بخشی از کارنامه درخشان فولاد خوزستان است. کسب این موفقیت‌ها مرهون تلاش، کوشش و ازخودگذشتگی کارکنان در ادوار مختلف است.
 
یکی از شاخص‌های راهبردی فولاد خوزستان حفظ ایمنی و سلامت کارکنان است. افتخاری دیگر که با رعایت اصولی نکات ایمنی از سوی تمامی کارکنان و با برنامه ریزی مدون و تلاش همکاران حوزه مدیریت ایمنی در فولاد خوزستان رقم خورد، رکوردشکنی روزهای بدون حادثه در مجموعه فولاد خوزستان است.
 
اینجانب ضمن قدردانی از مدیریت ایمنی و سایر همکارانی که در رقم خوردن این موفقیت سهیم بودند، از تک تک کارکنان تلاشگر مجموعه سپاسگزارم و امیدوارم این موفقیت ها ادامه‌دار باشد.
 
 
و من الله التوفیق
امین ابراهیمی
مدیرعامل فولاد خوزستان


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار