انجام بیش از ۱۰۵ هزار عملیات امدادرسانی توسط هلال احمر در خوزستان

تاریخ انتشار: سه شنبه 5 اردیبهشت 1402 | 11:55 ق.ظ
انجام بیش از ۱۰۵ هزار عملیات امدادرسانی توسط هلال احمر در خوزستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: ۱۰۵ هزار و ۴۶۰ خدمت توسط عوامل امدادی این جمعیت در عملیات‌های مختلف جاده‌ای، کوهستانی، سیلابی، آوار و شهری در یکسال گذشته در استان انجام شده است.

وحید شعبانی روز سه شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: یک میلیون و ۲۶۰ هزار و ۶۱۰ خدمت آموزشی طی یکسال اخیر در بخش‌های مختلف آموزش همگانی، ضمن خدمت کارکنان، آموزش‌های تخصص و پایه و طرح‌های مختلف آموزشی انجام شده است.

وی ارائه کمک‌های حمایتی به نیازمندان، تسکین آلام بشری و محرومیت زدایی را بخش دیگری از رسالت هلال احمر در حوزه معاونت امور داوطلبان دانست و افزود: مردم خوزستان در همین مدت از ۱۰۵ هزار و ۳۲۰ خدمت در طرح‌های مختلف امور داوطلبان مانند دریافت بسته‌های معیشتی، کمک های حمایتی درمانی و … بهره مند شده‌اند.

شعبانی ادامه داد: خدمات بهداشتی، دارویی، درمان و توانبخشی نیز بخش مهمی از فعالیت‌های این جمعیت را در بر می‌گیرند که ۹۰ هزار و ۷۵۰ مورد ارائه خدمت در این حوزه انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان با اشاره به ارائه خدمات عام المنفعه و بشر دوستانه در حوزه معاونت امور جوانان اظهار کرد: طی یکسال گذشته، ۶۷ هزار و ۲۱۵ عنوان برنامه‌ مختلف فرهنگی و اردویی توسط اعضای جوان استان رقم خورده و بشردوستان جوان این مجموعه مردم نهاد با به انجام رساندن فعالیت‌های اجتماع محور به ایفای نقش در جامعه پرداخته‌اند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار