تعمیرات اساسی توربین سولزر امیدیه با اتکا به توان داخلی در دوره تحریم

تاریخ انتشار: چهارشنبه 6 اردیبهشت 1402 | 08:21 ق.ظ
تعمیرات اساسی توربین سولزر امیدیه با اتکا به توان داخلی در دوره تحریم با تلاش کارکنان تعمیرات اساسی مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرآیندی، علی‌رغم شرایط تحریمی و با اتکا به ظرفیت داخلی و دانش بومی، تعمیرات اساسی توربین سولزر ردیف ۸ بوستر ۱ امیدیه به انجام رسید. با تلاش شبانه‎روزی متخصصان بخش‎ تعمیرات اساسی، مهندسی تعمیرات به پشتوانه کارکنان مرتبط ستادی مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی […]

با تلاش کارکنان تعمیرات اساسی مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرآیندی، علی‌رغم شرایط تحریمی و با اتکا به ظرفیت داخلی و دانش بومی، تعمیرات اساسی توربین سولزر ردیف ۸ بوستر ۱ امیدیه به انجام رسید.
با تلاش شبانه‎روزی متخصصان بخش‎ تعمیرات اساسی، مهندسی تعمیرات به پشتوانه کارکنان مرتبط ستادی مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرآیندی، علی‌رغم قدمت و فرسودگی قطعات توربین سولزر مذکور، و شرایط تحریم کنونی، کار تعمیرات صرفا با اتکا به دانش متخصصان این مدیریت و با بهره گیری از قطعات مستعمل موجود، در تاریخ ۲۴/۱۲/۱۴۰۱ در تعمیرات اساسی ناحیه آغاجاری به پایان رسید و در مدار عملیاتی قرار گرفت.  
شایان ذکر است: توربو پمپ سولزر نصب شده در بوستر ۱ امیدیه مناطق نفت‌خیز جنوب، با توان انتقال ۵۰۰ هزار بشکه نفت در روز یکی از قدرتمندترین دستگاه‌هایست که تحت تعمیر قرار گرفته است. که با توجه به قدمت و فرسودگی این دستگاه کارکنان مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرآیندی ناگزیر از تعویض قطعاتی چون المنت‎های اصلی توربین، پاور توربین و تیغه‎های روتور کمپرسور هوا گردیده اند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار