۴۱دستگاه تاکسی به ناوگان تاکسیرانی اهواز تا پایان خرداد ۱۴۰۲ اضافه می شود

تاریخ انتشار: شنبه 9 اردیبهشت 1402 | 10:34 ق.ظ
۴۱دستگاه تاکسی به ناوگان تاکسیرانی اهواز تا پایان خرداد ۱۴۰۲ اضافه می شود سرپرست سازمان تاکسیرانی اهواز  با اشاره به اعطای تسهیلات قرض الحسنه نوسازی به رانندگان تاکسی افزود:  با شروع فرایند نوسازی دربهمن ماه ۱۴۰۱،  ۶۶ میلیارد ریال تسهیلات به رانندگان تاکسی در راستای تفاهم نامه کمیته امداد امام خمینی (ره ) و از طریق بانک صادرات اعطا شد.  مبلغ وام ۲۲۰ میلیون تومان با  سود ۴درصد و […]

سرپرست سازمان تاکسیرانی اهواز  با اشاره به اعطای تسهیلات قرض الحسنه نوسازی به رانندگان تاکسی افزود:  با شروع فرایند نوسازی دربهمن ماه ۱۴۰۱،  ۶۶ میلیارد ریال تسهیلات به رانندگان تاکسی در راستای تفاهم نامه کمیته امداد امام خمینی (ره ) و از طریق بانک صادرات اعطا شد.

 مبلغ وام ۲۲۰ میلیون تومان با  سود ۴درصد و در اقساط ۷ساله بوده است. در طی یکماه اخیر این خودرو ها به تدریج در حال ورود به ناوگان و فعالیت در خطوط می باشند و تا پایان خرداد ماه ۴۱دستگاه به ناوگان اضافه می شود.

 

صفی خانی در پایان بیان کرد: با توجه به تفاهم صورت پذیرفته با کمیته امداد امام خمینی (ره )، اعطای تسهیلات به رانندگان جهت نوسازی ۱۰۰ دستگاه دیگر در سال ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار