۱۵۰۰ پایگاه اوقات فراغت آماده پذیرش دانش آموزان خوزستان

تاریخ انتشار: دوشنبه 22 خرداد 1402 | 09:46 ق.ظ
۱۵۰۰ پایگاه اوقات فراغت آماده پذیرش دانش آموزان خوزستان مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان : ۱۵۰۰ پایگاه اوقات فراغت دانش آموزی برای تابستان امسال در استان مهیا شده است.
 

مسعود حمیدی نژاد با بیان اینکه از اول تیر ماه پایگاه‌های اوقات فراغت فعال می‌شوند گفت : در پایگاه‌های اوقات فراغت باید برنامه‌های تربیتی مفید و اثر گذار برای دانش آموزان اجرا شود.

 

وی گفت: فعالیت‌های مختلف هنری، ورزشی، مشاوره‌ای، دینی و قرآنی، ترویج فرهنگ مهدویت و ارائه آموزش‌های مهارتی و فنی در این پایگاه‌ها در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به برنامه ریزی‌های صورت گرفته در راستای کیفیت بخشی به فعالیت پایگاه‌های اوقات فراغت تابستانه در استان بیان کرد: فعالیت پایگاه‌های اوقات فراغت ظرفیت بسیار بالایی در حوزه اجرای برنامه‌های اعتقادی و تربیتی دارند و در این راستا آموزش و پرورش برنامه‌های گسترده‌ای در این خصوص تعریف کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اعزام ۱۵۰ هزار دانش آموز به اردو‌های راهیان پیشرفت در استان اظهار کرد: بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته بالغ بر ۴۰۰ هزار دانش آموز خوزستانی در فعالیت‌های پایگاه‌های اوقات فراغت شرکت خواهند کرد.

جمعیت دانش آموزی خوزستان یک‌میلیون و یکصد هزار نفر است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار