آمادگی کامل شهرداری‌های خوزستان برای خدمات دهی در اربعین

تاریخ انتشار: سه شنبه 6 تیر 1402 | 09:38 ق.ظ
آمادگی کامل شهرداری‌های خوزستان برای خدمات دهی در اربعین معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان : همه شهرداری های خوزستان برای خدمت رسانی به زوار در مراسم اربعین حسینی آمادگی کامل دارند.

محمد خانچی در جلسه کمیته زیرساخت ستاد اربعین حسینی (ع) استان با موضوع بررسی آخرین وضعیت شهرداری‌های استان برای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی در مرز‌های شلمچه و چذابه گفت : بی شک آرزوی محبان اهل بیت زندگی حسینی است که یکی از راه‌های تحقق این شعار خدمت رسانی شبانه روزی به زائرین حسینی است و تسهیل زیارت اباعبدالله ع برای زائرین یکی از راه تحقق زندگی حسینی خواهد بود.

 

وی در ادامه به برنامه ریزی انجام شده در حوزه زیرساخت اربعین اشاره کرد و افزود: پروژه‌های در سطح استان در حال انجام است که بطور مستمر در حال پایش و ارزیابی می‌باشد که امیدواریم با جدیت و حرکت جهادی شاهد اربعینی متفاوت در حوزه زیرساخت باشیم.

خانچی به برنامه ریزی‌های انجام شده و پروژه‌های تعریف شده در حوزه خدمات شهری اشاره کرد و افزود: با پیگیری‌های انجام شده امیدواریم شهرداری‌ها در حوزه خدمات شهری با تمام توان وارد میدان خدمت رسانی اربعین شوند که برای بالابردن توان مجموعه‌های شهرداری در انجام با کیفیت پروژه‌های تعریف شده و سرعت انجام آن‌ها از توان گروه‌های جهادی و مردمی و همچنین هیات مذهبی بطور مستمر استفاده کنند. زیرا معتقدیم حرکت در خدمت رسانی اربعین یک حرکت اعتقادی و خارج از تشکیلات اداری است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار