پیش‌بینی افزایش مصرف برق در اهواز با توجه به افزایش دما

تاریخ انتشار: شنبه 17 تیر 1402 | 11:00 ق.ظ
پیش‌بینی افزایش مصرف برق در اهواز با توجه به افزایش دما سخنگوی شرکت توزیع برق اهواز از پیش‌بینی‌ها برای افزایش مصرف برق با توجه به افزایش دمای هوا خبر داد و گفت: اگر روند افزایشی دما در اهواز تداوم داشته باشد، شرایط سختی را در تامین برق خواهیم داشت. علیرضا شکرخدایی، با اشاره به افزایش دمای کلانشهر اهواز اظهار کرد: دمای کلانشهر اهواز در این روزها […]

سخنگوی شرکت توزیع برق اهواز از پیش‌بینی‌ها برای افزایش مصرف برق با توجه به افزایش دمای هوا خبر داد و گفت: اگر روند افزایشی دما در اهواز تداوم داشته باشد، شرایط سختی را در تامین برق خواهیم داشت.

علیرضا شکرخدایی، با اشاره به افزایش دمای کلانشهر اهواز اظهار کرد: دمای کلانشهر اهواز در این روزها حدود ۴۹ درجه و بالاتر از آن است و با توجه به این افزایش دمایی میزان مصرف رشد چشمگیری داشته است.

وی افزود: با افزایش هر درجه دمای هوا، حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ مگاوات مصرف افزایش پیدا می‌کند و مشترکان در این شرایط دمایی باید با صنعت برق نهایت همکاری را داشته باشند.

سخنگوی شرکت توزیع برق اهواز گفت: به منظور پایداری هرچه بیشتر شبکه برق، شهروندان باید مدیریت مصرف برق در دستور کار قرار دهند و در ساعات پیک مصرف، وسایل غیر ضروری را خاموش کنند و نهایت صرفه‌جویی و مدیریت مصرف را در دستور کار خود قرار دهند.

شکرخدایی عنوان کرد: اگر روند افزایشی دما در اهواز تداوم داشته باشد، شرایط سختی را در تامین برق خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در چند روز اخیر شرکت توزیع برق مرتبا در حال انجام مانورهایی بر روی شبکه برای جابه جایی بارها به منظور جلوگیری از بروز حادثه و خاموشی در مناطق است.

سخنگوی شرکت توزیع برق اهواز خاطرنشان کرد: بهترین کار برای پایداری شبکه برق و جلوگیری از بروز آسیب به تجهیزات و خاموشی این است که مردم با صنعت برق همراهی و همکاری داشته باشند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار