مشارکت بالا در انتخابات ، مایه سربلندی و عزت کشور در جهان

تاریخ انتشار: دوشنبه 26 تیر 1402 | 10:20 ق.ظ
مشارکت بالا در انتخابات ، مایه سربلندی و عزت کشور در جهان مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خوزستان گفت : با مشارکت بالا در انتخابات، نظام جمهوری اسلامی ایران را در سطح بین‌المللی سربلند کنیم

ابوالحسن معماری در نشست با استادان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با گرامی داشت سالروز تشکیل شورای نگهبان افزود: ۲۶ تیرماه، چهل و سومین سالروز تشکیل نهاد شورای نگهبان در نظام جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و در این ایام دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان در حال فعالیت برای اجرای برنامه‌های بزرگداشت سالروز تشکیل شورای نگهبان است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه ادامه داد: رهبر معظم انلاب چهار راهبرد  مشارکت، سلامت، امنیت و   رقابت را برای انتخابات ترسیم کرده اند و همه باید برای اجرای این راهبرد‌ها تلاش و همت کنیم.

مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خوزستان بیان کرد: مشارکت بالا در انتخابات، باعث سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران در سطح بین‌المللی شویم.

معماری گفت: امیدواریم با همراهی تمام دستگاه‌های اجرایی و نظارتی، دستگاه‌های مختلف دولتی و همه آحاد امت شهید پرور ایران در روز یازدهم اسفند سال جاری، حماسه بزرگ خلق کنیم.

در این نشست استادان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی یازدهم اسفند ماه امسال برگزار می‌شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار